Nadjeziornie z przełęczami ;)

Środa, 24 lipca 2013 · Komentarze(5)
Środowy wariant z jeziorem w tle tym razem został wzbogacony o dwie przełęcze - tam: jechałem przez Beskid Targanicki, natomiast z powrotem już przez Kocierz. W tygodniu na wale w Zarzeczu, biorąc pod uwagę porę (późne popołudnie/wieczór) całkiem sporo ludzi, ale zawsze znajdzie się wolna ławeczka, z której będziemy mogli sycyć oczy wspaniałymi widokami - vis-a-vis majaczy Babia Góra a chylące się ku zachodowi słońce nie dość że ogrzewa kark, to dodatkowo ozdabia swoimi ostatnimi promieniami taflę jeziora. W drodze powrotnej trochę energii zostawiłem na asfalcie głównie przez opony, których nie chce mi się zmieniać na sliki, bo teren kusi... Powrót po godz. 21 - muszę się streszczać żeby zdążyć przed zmrokiem, bo zgubiłem w tym sezonie już drugą tylną lampkę - oczywiście podczas ostatnich wojaży w Beskidzie Małym;)
Wieczorne lustro Jeziora Żywieckiego ;) © k4r3l

Świetna fota:)

Kajman 12:46 wtorek, 30 lipca 2013

Coś mi się wydaje, że znam te okolice ;))) W taki upał, późne wyjazdy mają sens :) pzdr

jeremiks 16:12 niedziela, 28 lipca 2013

Ja po tygodniu nad morzem już tęsknie za górami, może końcem sierpnia się uda.

este 21:53 sobota, 27 lipca 2013

Masz pecha do tych lampek :/
Zastanow się nad dodatkowym kompletem kół do roweru. Koła, kaseta, i w Twoim przypadku tarcze hamulcowe, i masz komplet w teren i na szose, a zmieniasz całość w 3 min :)

tlenek 21:23 sobota, 27 lipca 2013

Widoczek kusi żeby się tam wybrać o takiej porze :)

daro908 20:07 sobota, 27 lipca 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma