Kocierz i Targanicka późną porą ;)

Piątek, 21 czerwca 2013 · Komentarze(5)

Już miałem tym razem nigdzie nie jechać, ale zupełnie przypadkowo wszedłem na bikestats i zupełnie niezamierzenie przeczytałem wpis Mariusza, który wspominał coś o przyjemnym wieczornym treningu - no i nie wytrzymałem ;) Co ten bikestats robi z człowiekiem? ;) Poza tym, to pierwszy dzień lata, więc szkoda byłoby tego faktu nie uczcić - nawet w tak skromy sposób ;)
Nocna Targanicka ;) © k4r3l

Zrobiłem lokalną typówkę z dwoma najbliższymi przełęczami. Jazda po płaskim mnie zupełnie nie bawi. Tym razem nic szczególnego po drodze się nie wydarzyło. Nic włochatego nie wbiegło mi pod koła, nic nie chciało wyskoczyć na mnie z krzaków. Polecam wszystkim wieczorno-nocne treningi - to zupełnie nowa jakość, która sprawa, że objeżdżone na maksa trasy stają się na nowo atrakcyjne :)

nocny chłopak :p...wieczorem widoku też są zacne..szczególnie patrząc na oświetlone duże miasto..np BB..w tym roku planuje taki atak..tylko niech pogoda się ustabilizuje i wpadnę na weekend między 10 sierpnia a 17 sierpnia

sebol 19:00 niedziela, 30 czerwca 2013

No no, wpis Cię do jazdy zmobilizował, jaaaaasne. Przyznaj, że chciałeś postraszyć nieletnie dziewoje wracające spokojnie z wieczornych potańcówek, a pełnia i klimat jej towarzyszący miały Tobie w tym pomóc ;)
@tool - ja ostatnio borsuka w mojej okolicy zaobserwowałem. Ciekawe, bo nie powinno go tu być. Ciekawsze, bo sztywny leżał do góry brzuchem przy drodze...

kubolsky 20:06 niedziela, 23 czerwca 2013

Z wlochatych to na kocierzu w lasku w okolchach wyciągu spotkałem kiedyś borsuka i to w biały dzień

tool 19:17 niedziela, 23 czerwca 2013

Takie nocne wypady są mocno uzasadnione, gdy za dnia termometr pokazuje 30°C. Nawet kosztem fobii przed włochatymi stworami czyhającymi w krzakach :]

marusia 15:51 niedziela, 23 czerwca 2013

Hehe, tak zachwalasz, ze musze sie chyba wybrac na Przegibek noca.

webit 14:48 niedziela, 23 czerwca 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa epatr