Przegibkowo-uphillowo-wpłatomatowo-pocztowo i paczkomatowo ;)

Środa, 12 czerwca 2013 · Komentarze(3)
A na dobry początek utalentowana frontmenka Kidneythieves - Free Dominguez ze swojej wyjątkowo udanej solowej płyty "Volcano & The Sea" (2013):

Wszystko jak w tytule. Połączone przyjemne z pożytecznym, a więc kilka spraw do ogarnięcia i przy okazji dobry trening z kilkoma fajnymi górkami po drodze.

Czasówka na Przegibek:
- od brukowanego mostku w Międzybrodziu: 12:43
- od mostku za źródełkiem w Straconce: 13:51

Po drodze mijam naprawdę sporo rowerzystów - widać, że Przegibek to rowerowa mekka wielu Bielszczan w naprawdę różnym wieku i na przeróżnym sprzęcie.
Tradycyjna fota przegibkowa ;) © k4r3l

Do wpłatomatu musiałem podjechać do scisłego centrum Bielska na ul.11go listopada. O 18 to już puchy na mieście. Jeden nieczynny, na szczęście szybko namierzam drugi sprawny automat.
Piękny ten ratusz ;) © k4r3l

Na końcu przypominam sobie o "ekspresowej" przesyłce z Bikestacji z nową klamką do hamulca (mieli najtaniej, ale czas realizacji tragedia), którą mam do odebrania w andrychowskim paczkomacie.
:> © k4r3l

Na razie nie zmieniam - na złamanej można jeździć bez problemu ;) Zostaje kwestia estetyki, ale żółta taśma bardzo ładnie komponuje się z żółtymi akcentami na ramie i pancerzami tego samego koloru :P

Na Przegibek wjeżdżałem ze dwa razy od Straconki,ale te czasy są nie do przyjęcia :), chyba że z górki :)

este 21:00 niedziela, 16 czerwca 2013

Hmmm, ja z Bikestacji zamawiałem parokrotnie i ani razu się nie zawiodłem - przesyłki dochodziły terminowo, zamówień nie popierdzielili ani razu, no a ceny maja faktycznie korzystne.

kubolsky 07:45 piątek, 14 czerwca 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yznie