Środowo-beznapinkowo ;)

Środa, 22 maja 2013 · Komentarze(4)
Po ostatniej wyrypie dwugłowe bolały mnie jeszcze dwa dni. Podczas tego tripu zgubiłem po drodze aż 5kg, które odzyskałem już dzień później ;) W sumie dziwne, że po takim tripie do domu przywiozłem jeszcze trochę rozcieńczonego izotonika w bukłaku, ale jak widać to, że się pić nie chce nie oznacza wcale, że organizm nie potrzebuje nawodnienia. Na rozjazd pojechałem dopiero we środę, nie chciałem przesilić mięśnia, więc do tej pory uzupełniałem minerały i wspomagałem się maścią ;) We środę wieczorem baaardzo lajtowo do Porąbki nad zaporę. Dawno tak spokojnie nie jechałem.

Tempo najlepiej zobrazuje Wam ten piękny utwór Filter, którego oczywiście sobie podczas jazdy słuchałem na fula!

A jako bonus panoramka z niedzielnego wypadu ;)

Panoramka na Czechy ;) © k4r3l

Jarek: hehe, spoko-loko, widać niedoskonałości na większej, więc tylko taka mini-panoramka u mnie ;)

Daniel: nie twierdzę wcale, że to wszystko czeskie górki tylko panorama czeskiej strony ;) po prawej na ten przykład majaczy Cieszyn a po środku już czeska huta w Trzyncu;) masyw Jaworowy przy takiej ilości górek chyba by nas zabił, ale na pewno się tam wybierzemy; z tego co wiem to w tym roku Trophy omija tamten rejon...

Piotr: możliwe, mało białka również ;) najlepsze jest to, że jedynymi tego objawami były skurcze, nauczka na przyszłość, pić, pić i jeszcze raz pić ;)

pozdrower ;)

k4r3l 16:07 sobota, 25 maja 2013

5 kg? To musiałeś się mocno odwodnić

Kajman 07:23 sobota, 25 maja 2013

Człowieniu:) na panoramce czeskie górki są tylko te w oddali po lewej (Ostry Jaworowy, Godula). Bliżej po lewej to pasmo graniczne (tez Ostry i Wróżna). Na prawo polska góra Tuł. Często tam bywam pod Czantorią. Szkoda że nie udało wam się liznąć masywu Jaworowego. Nie wiem jak teraz ma być trasa Trophy ale wspomnij sobie słowa "agrafki" jak znowu będzie ten zjazd zielonym z Jaworowego:)

daniel3ttt 09:13 piątek, 24 maja 2013

Człowieniu :D:D:D:D ale mnie rozwaliłeś tą panoramką.
Wśród wielu fajnych fotek z Twoich wpisów Ta na chwilę obecną jest THE BEST :D:D:D:D

Roadrunner1984 21:54 czwartek, 23 maja 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa potoa