Wieczorny Leskowiec ;)

Środa, 15 maja 2013 · Komentarze(7)
Nightly Gale pochodzą z Zabrza. To zespół, który polskim podziemiu ma ugruntowaną pozycję choć trzeba przyznać, że ich twórczość nie do każdego przemówi. Wystarczy popatrzyć na teledysk... Czekam na nową płytę, która po wcześniejszych problemach ponoć ma trafić niedługo na półki empików a przez neta zamówić się póki co nie da:/ Krążek zatytułowany jest "Lust" i oprócz autorskich kompozycji zespołu znajdziecie na nim też brawurowe wykonanie klasycznego numeru Alice in Chains!

Wypad z cyklu krótko i treściwie ;) W robocie dzień "unplugged", w związku z tym odpaliliśmy generator, niestety - tuż pod moim oknem :) Dlatego też po pracy pojechałem tam, gdzie cisza absolutna - w las ;) A dokładniej na Leskowiec ;) Na szczycie zameldowałem się po 19. Co ciekawe, po drodze minąłem dwóch rowerzystów i jednego trekkingowaca z synem. Trzeba powiedzieć, że gość ostro cisnął pod górkę, kilkuletni chłopak zresztą nie gorzej ;). Jako, że się kilka razy mijaliśmy to sobie dogadywaliśmy. On zaczął, bo krótszym i bardziej stromym (zupełnie nie do podjechania) czarnym szlakiem wszedł na Leskowiec wcześniej, podczas gdy ja jechałem sobie naokoło, przez Groń JP2, więc stwierdził, że szybciej na nogach. Odbiłem sobie na zjeździe, gdy wyprzedzając ich na końcówce czarnego rzuciłem przez ramię, że jednak w dół szybciej na dwóch kółkach ;)
Singielek pod Groniem JP2 ;) © k4r3l

Sławek: czy ja wiem, u mnie nie ma chyba czegoś takiego jak forma, więc albo mam lepszy albo gorszy dzień ;)

pozdrower ;)

k4r3l 16:27 sobota, 25 maja 2013

Widzę ,że forma rośnie ;)

este 21:23 piątek, 17 maja 2013

@ Darek: udanego wypadu życzę ;)

@ Sebastian: aż tak dobrej widoczności nie było, ale i tak było nieźle ;) a co do Trophy to zamiast fizycznie to biorąc po uwagę spieprzone pogodowo weekendy nastawiam się psychicznie, hehe.

pozdrower!

k4r3l 20:46 piątek, 17 maja 2013

a Tatr z Laskowca nie było widać :p, jak tam treningi przed MTBT 2013..jest moc ?

sebol 18:56 piątek, 17 maja 2013

Jestem pewien, że przetestujemy z Amigą :-)

djk71 09:12 czwartek, 16 maja 2013

Ha, wiedziałem, że Ciebie to najbardziej zainteresuje ;))) ps Groń i Leskowiec jest idealny na takie wypady, może być tłoczno, ale pod schroniskiem na pewno miejsca nie braknie! Polecam zimnego okocimia lanego :)

k4r3l 09:05 czwartek, 16 maja 2013

Wstyd przyznać, ale pierwsze słyszę o tej kapeli. Pod latarnią najciemniej.
A w sobotę przed nami Groń JP2 i Leskowiec :-)
Niestety pieszo, ale za to rodzinnie...

djk71 08:56 czwartek, 16 maja 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwowa