Pod wieczór na Trzonkę ;)

Wtorek, 14 maja 2013 · Komentarze(5)
Jest! Nowa płyta The Hillbilly Moon Explosion - "Damn Right, Honey!". Kurczę, szkoda, że albumy Szwajcarów są nie do kupienia w Polsce, bo od czasu kiedy oglądałem relację z ich koncertu w schronisku na Szyndzielni zwariowałem na ich punkcie! Są świetni na żywo, z albumów nie gorsi... To chyba jakiś nowy utwór, bo nie kojarzę, żeby wcześniej go słyszał ;)

W las - krótko ale zawsze ;) Taka połączona jazda terenowa z podjazdami to bardzo dobry trening. Niestety, dziś po raz kolejny zakłócony dobywającym się z okolic korby cykaniem. Teraz obstawiam pedały, choć ktoś kiedyś zlikwidował podobne odgłosy dokręcając hak tylnej przerzutki, więc tak naprawdę to może być wszystko ;) Dziś oprócz podziwiania widoczków z zielonego szlaku w okolicach Trzonki na stromym zjeździe do Porąbki docierałem półmetaliki Baradine (takie niebieskie;). Myślę, że jeszcze jeden, dwa takie tripy i będą git. Później sprawdzimy shimanowskie metaliki... Zaliczyłem wielką Puszczę a na sam koniec zachciało mi się jechać na Kocierz - tym razem zielonym szlakiem ;)
Zero retuszu, filtrów, kontrastów - tak po prostu dziś było ;) © k4r3l

@Shem: daleko nie ma to fakt, żeby jeszcze pogoda zachęcała do wyjścia tak jak na tym zdjęciu ;)

pozdrower ;)

k4r3l 16:45 sobota, 25 maja 2013

Fajnie tak mieć góry pod nosem. Masz świetne miejsce wypadowe :-)

shem 16:31 niedziela, 19 maja 2013

@ Kuba: w deszczu musiało być ciekawe, zwłaszcza w tej końcowej rynnie, hehe. Przyjemny jest, a raczej był, bo ostatnio leśnicy zmasakrowali końcówkę...

@ Elu: mam więcej zdjęć, ale z telefonu to nie zawsze jest się czym pochwalić; poza tym na 30km to po prostu nie wypada więcej wrzucać ;)

pozdrower;)

k4r3l 20:48 piątek, 17 maja 2013

Następnym razem poproszę więcej fotek :-)

niradhara 09:59 czwartek, 16 maja 2013

zielony szlak jest baaardzo fajny :). Ostatni nim jechałem (odcinek od Trzonki do Porąbki ) ale w totalnie innych warunkach - w deszczu i brodząc w wodzie/bocie. Mimo wszystko i tak uważam, że szlak choć mało wymagający, jest bardzo przyjemny :)

jakubiszon 22:29 środa, 15 maja 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd