Mleko na Kocierzu ;)

Sobota, 16 lutego 2013 · Komentarze(9)
Tommy Say No pochodzą z Bielska-Białej i właśnie wydali najnowszą płytę! Promuje ją singiel "Cops" czyli o psach będzie, dwunożnych, hehe. Jak ktoś lubi nowoczesne, energetyczne granie z pogranicza metalu i hard core'a to z pewnością nie przejdzie obok tej nutki obojętnie ;)

Krótki wyjazd między Kowalczyk a Radwańską ;) Tradycyjny atak na Kocierz z jednej i drugiej strony. Co ciekawe, droga od ośrodka w kierunku Żywca w o wiele gorszym stanie. Widoczność maksymalnie na 50 metrów, pod samym ośrodkiem może na 20...
Kultowa ulica Widokowa i stok pod ośrodkiem wypoczynkowym ;) © k4r3l

Na Targanicką już się nie dostałem, a to dlatego, że tamtejsza droga przy tej minimalnej odwilży przypominała poligon. Na przód założyłem ostatnio wyjątkowo wysłużonego Racing Ralpha, także nie było sensu pchać się w taką breję z takim laczkiem. Przedni błotnik był dziś konieczny, bez niego byłbym zabłocony po 10 minutach. Ps. to pierwszy trip z 1000m przewyższeń w tym roku :)
Kocierz we mgle, Kocierz Moszczanicki i podjazd pod Targanicką ;) © k4r3l

HZ: 17% - 0:18:50
FZ: 12% - 0:13:08
PZ: 61% - 1:06:08

>>krótki wyjazd między Kowalczyk a Radwańską<<...
Gratuluję powodzenia i sił witalnych!- a jak dziewczyny,nie protestowały,że zostawiłeś je dla rowerka?;)

funio 22:33 czwartek, 21 lutego 2013

Jarek: no właśnie widzę, że u Was wiosna pełną gębą ;)

Dominik: na Przegibku to jednak większy ruch jest, może dlatego? ;)

Aniuta: no krajobraz iście zimowy, a i wiosny to się nie ma co prędko spodziewać :)

Bartek:u Was to są jakieś inne fronty atmosferyczne ;) a Widokowa jest widokowa, tylko trochę dalej ;)

Jarek: coś w tym jest, taki beskidzki trójkąt bermudzki :D

Kuba: oj, to najlepsze jeszcze przed Tobą, koniecznie sprawdź, tylko musisz poczekać na odwilż, bo teraz tam jest masakra ;)

Dzięki Elu, Twoje słowa o moim rozeznaniu w tej okolicy nie są wcale przesadzone ;)

pozdrówki!

k4r3l 18:51 poniedziałek, 18 lutego 2013

Gratuluję tego tysiączka w pionie :-)
Podjazd na Przełęcz Kocierską znasz tak dobrze, że mógłbyś jechać nawet przy zerowej widoczności :-)

niradhara 17:57 niedziela, 17 lutego 2013

Kurcze a ja dalej nie zaliczyłem tej kultowej ulicy Widokowej :(. Czyli już mam postanowienie na marzec :)

jakubiszon 17:39 niedziela, 17 lutego 2013

Nawet w takie mleko chciał bym tam być :D:D:D:D

Roadrunner1984 11:27 niedziela, 17 lutego 2013

Koło Czewy też śniegu tyle co nic. Ledwo co napadało 2, 3 dni odwilży i spłynęło. A ul. Widokowa faktycznie mało widokowa :)

MisterDry 10:38 niedziela, 17 lutego 2013

łoo śniegu dużo wiecej niz w BB i na Przegibku ;) Pozdro!

webit 19:04 sobota, 16 lutego 2013

Ale tam śniegu macie! Chłopie u nas to przez cały rok tyle nie napada;)

Jarekdrogbas 18:48 sobota, 16 lutego 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa niewa