Premierowa przełęcz ;)

Wtorek, 12 lutego 2013 · Komentarze(4)
Duet z Brighton nie zawodzi! To co prawda kawałek z wydanej w ubiegłym roku płyty "In Time To Voices" ale ma nową, profesjonalną oprawę wideo i choćby dlatego warto go sobie przypomnieć. W tzw. międzyczasie pojawiła się z nowa EPka z kilkoma premierowymi kawałkami, niestety dostanie ich płyt w Polsce graniczy z cudem, a szkoda...

Rozprawiwszy się z PITem pojechałem z zamysłem pokrążenia po okolicy. Po 20tej to już nie za dużo można zobaczyć, więc jakoś nie było parcia na dłuższą traskę. Zresztą to trening więc na dobrą sprawę powinien widzieć tylko przednie koło, hehe. Pokusiłem się na Przełęcz Targanicką a tam droga biała i lód pod ciekną warstwą śniegu, także w dwóch najbardziej stromych miejscach musiałem skapitulować z powodu fatalnej trakcji. Marny dystans ale chociaż kilka cennych metrów w pionie udało się zdobyć ;)
Lutowa Targanicka ;) © k4r3l

Kuba: jednyną służbą, która coś w tym temacie zrobi jest gwałtowna odwilż, hehe

Silvian: no wreszcie, a póki co na myśl o Trophy miękną mi kolana, hehe

Ela: wierz mi, że nie wiele to miało wspólnego z odwagą ;) a co do psów, to ostatnio widziałem w Porąbce jedną kobitę na rowerze z dwoma huskymi na przedzie - ona to była raczej odważna ;)

pozdrówki!

k4r3l 18:55 poniedziałek, 18 lutego 2013

Odważny jesteś! Byliśmy tam niedawno z Funiem na spacerze i wiem jak droga wygląda. Zgroza.

niradhara 17:50 piątek, 15 lutego 2013

No, wreszcie się ruszyłeś, nie żałuj tej Targanickiej (Kocierskiej zresztą też) na TROPHY taki trening będzie jak znalazł.

silvian 19:18 środa, 13 lutego 2013

heh ja w czwartek zjeżdżałem z Targanickiej do Targanic i myślałem, że nie uda mi się utrzymać na rowerze - droga była tragiczna - śnieg a pod nią szklanka. Widzę, że do tej pory służby nic nie zrobiły :/.

jakubiszon 22:16 wtorek, 12 lutego 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iwyga