Dwie przełęcze po zmroku ;)

Sobota, 24 listopada 2012 · Komentarze(4)
Chassis był mi do tej pory znany raczej na wyrywki. W ostatnich dniach miała premiera ich najnowszego klipu (do obejrzenia poniżej). Całkiem porządne rockowe granie na światowym poziomie! Z pewnością niejednego z Was zaskoczą pozytywnie!

Nie oszukujmy się, takich wypadów jak ostatnio już nie będzie. Ale też nie ma co przekreślać całkowicie rowerowania w nieco niższych temperaturach tudzież odrobinę gorszych warunkach :) Co prawda meteorolodzy przestrzegali przed dość uciążliwym zapyleniem woj.małopolskiego ale mimo to postanowiłem w końcu wyjechać po 2 tygodniach osadzania się tłuszczu :)
Atak mgły na Targanickiej :) © k4r3l

Był to także dobry pretekst do przetestowania ochraniaczy shitmano :) Z premedytacją ubrałem więc skarpetki stopki, te w których jeżdżę przy temp. + 20 i w górę, a na nie ochraniacze. Nabyta przeze mnie wersja składa się z ochraniaczy wewnętrznych i zewnętrznych. Te pierwsze tym razem zostały w domu. Natomiast zewnętrzne egzamin zdały śpiewająco, czasami wydawało mi się, że noga się nawet pociła, ale to złudne wrażenie było spowodowane smyrającym mnie po kostkach syntetycznym materiałem ;) Brak buffa na szyi i gębie odczułem dopiero na zjazdach, a rękawiczki jesienne dały radę na styk. Pod starą wiatrówkę z b'twina założyłem tylko koszulkę z krótkim rękawem i rękawki, co przy zaledwie 5 stopniach (a pewnie "0" na przełęczach) zagwarantowało mi komfortową temperaturę :) Jak widać w obecnych warunkach można ciągle kręcić na zewnątrz :)

Jak dla mnie,rowerowanie zimą,to "oczywista oczywistość";)

funio 13:03 poniedziałek, 26 listopada 2012

widzę, że inwestujesz w "sprzęt zimowy: :). I prawidłowo :). Ja muszę sobie jeszcze sprawić jakieś porządne rękawice jesienno-zimowe i spodnie z membraną i będzie można śmigać na mrozach :). Gratki!!!

jakubiszon 18:24 niedziela, 25 listopada 2012

Brawa dla ciebie że jeszcze kręcisz. Ja po 2 miesiącach bez rowerka wkońcu pokręciłem, ale na rowerku magnetycznym w uczelnianej siłowni. Godzina mocnego tempa + krótkie interwały. Super uczucie. Pozdrawiam

tlenek 15:29 niedziela, 25 listopada 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa epeza