Stare i już nie jare :)

Sobota, 21 kwietnia 2012 · Komentarze(6)
Dziś dominował futbol, ale w przerwach katowałem się thrashową składanką z polskimi zespołami. O, takimi jak Świniopas na ten przykład. Bon apettit!

Nie jeździłem. 0, null, nic. Pogoda postanowiła poigrać ze mną. Postraszyło burzą i deszczem, więc zaszyłem się z zamiarem przeprowadzenia wymiany sprzętu. Oczywiście kiedy miałem już większą część rozgrzebaną wyszło przepiękne słońce... No ale kiedyś to trzeba było zrobić... Na szczęście miałem piwo ;)
Efekt działania kątówki - rdza szybko złapała :) © k4r3l

Odkręcanie korb i wymiana kasety to pikuś. Za to namęczyłem się z miską supportu od strony napędowej. Kilka psiknięć wd-40 i pod moim ciężarem (stanąłem na kluczu) gwint puścił...
Kaseta po 6000 km :) © k4r3l

W środku syf, że aż strach. Nie wspominając o smrodzie przypominającym te wszystkie leśne zielone, brazowe i żółte bagienka, hehe. Raz miałem nieprzyjemność wylądować w takowym na kolanach więc stąd ta reminiscencja ;)
Mechanizm korbowy w opłakanym stanie :) © k4r3l

Lewe ramię korby odrobinę szlifnięte na górskich szlakach;) © k4r3l

Później jeszcze skrócenie łańcucha do 108 ogniw, zamontowanie nowego supportu i korb, przykręcenie pedałów, spięcie łańcucha złotą spinką srama i voila. Czeka mnie teraz jeszcze regulacja przerzutek, bo do ideału sporo niestety brakuje...
Support po 2,5 roku;) © k4r3l

Mam nadzieję, że w trakcie montażu niczego nie spieprzyłem, w sensie nie przekręciłem, albo nie dokręciłem, hehe. Wyjdzie w praniu :)

PS. mam na sprzedaż korbę ze zintegrowanymi pedałami, wyciągnięty łańcuch, support z bagien i kasetę - rdzewkę. Można się zgłaszać na priva, hehehe.

PS2. 666km w tym sezonie pękło :)

Nieźle hueaaeahue fajnie wyglądają rozwalcowane niecki miedzy zębami :):):) efekt długich podjazdów :D:D:D:D, ja do 6 tysi dobije na kasecie za 1600km heheh. ale twoje podzespoły liczy się jako x2 w tych Górskich terenach :D POZDRO

Roadrunner1984 14:38 niedziela, 22 kwietnia 2012

@ Adam: sam się zdziwiłem :) ale co do stanu to wyszedłem z założenia, że jak zmieniać to całość, największa szansa na poprawienie jakości, a nie jakieś tam bawienie się w wymianę koronek/tarcz...

@ Piofci: hehe, środek wyglądał jakby przeleżał jakiś czas na dnie mulistego jeziora :)

@ Jezio: fajnie tak, dobre i 10km no i junior zadowolony pewnie :) m/

k4r3l 11:50 niedziela, 22 kwietnia 2012

Fajny masz dystans aktualny .The number of the beast :D

Jezio 08:57 niedziela, 22 kwietnia 2012

Ja pojeździłem z 10 km z synem, deszcz nas zmoczył nieznacznie. Popołudniu się zbierałem, na zbieraniu się skończyło.O napęd trzeba dbać :D.

Jezio 08:55 niedziela, 22 kwietnia 2012

aż się boję zaglądać do swojego, jak patrzę na te zdjęcia;)

piofci 07:31 niedziela, 22 kwietnia 2012

Zdjęcie supportu mnie rozwaliło hehehe :D Ale powiem Ci że jak na napęd na którym zostało przejechane 6000 km to i tak wygląda zdrowiej niż mój po 2500 km :P Gdybyś to wszystko wyczyścił to by nie wyglądało tak tragicznie ^^

adam88-removed 05:13 niedziela, 22 kwietnia 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oiree