ZRDR nieco inaczej;)

Poniedziałek, 11 lipca 2011 · Komentarze(9)
Dzisiejszy dojazd do pracy nieco inaczej - tym razem od Ani, a więc nieco krócej, ale przez równie malowniczą okolicę;) Szkoda tylko, że z planu przedpracowego uphill'u na Magurkę nic nie wyszło:/ W momencie wyjazdu o 6 rano rozpadało się i przeszła burza, więc pokornie zawróciłem... Nie trwało to zbyt długo, ale zapas czasu, który miałem na podjazd przepadł... Także tym razem skromna premia górska w postaci przejazdu przez Wilkowice - już w słońcu :) Do Bielska częściowo ul. Żywiecką, później od Straconki ul. Akademii Umiejętności. Wcześniej na Dobrej w Piekarni kupuję prowiant na najbliższe 8h (polecam tamtejsze drożdżówki;) Reszta tej miałkiej historii na poniższych slajdach :)
Z Wilkowic można sobie pooglądać niezłe górki;) © k4r3l

Skrzyczne jak zwykle nad wszystkimi pozostałymi góruje :) © k4r3l

Niedługo pod Magurką powstanie kolejna w Beskidach zapora ;) © k4r3l

A to już ul.Zywiecka i korek spowodowany światłami i ruchem wahadłowym... © k4r3l

Na Akademii Umiejętności miejsc parkingowych jak na lekarstwo... © k4r3l

Nad wodą - Międzybrodzie Bialskie... © k4r3l

W Puszczy daję odpocząć kręgosłupowi - przy 19km/h można jeszcze puścić kierownicę... © k4r3l

Na przełęczy Beskid Targanicki - jak zwykle warto się tu wspiąć :) © k4r3l

Daro908: nie spodziewałbym się o tej porze burzy.. prędzej nad ranem, ale nie po 6... cóż, taki psikus poranny :)

Nemo: dzięki, totalny sponton i chwila natchnienia :) nie byłoby tego, gdyby nie bajkstatowi (i nie tylko) przyjaciele :)

Kundello21: heh, to tylko pozory - zielone liście i pewnie maaasa błotka :)

Elu: cała przyjemność po mojej stronie, ale Wy tu już znacie każdy kilometr, więc pewnie to tak nie cieszy...

Piotr: burza powoduje różne dziwne anomalia... Internet to jeszcze pół biedy, ale rozumiem, że w takim miejscu, poza cywilizacją, to bardzo istotna rzecz :)

Kamil: no właśnie, "znowu" - jedno i to samo :) ale fajnie, że zaglądacie :) z tą kierą to różnie bywa, ale osobiście wolę nie ryzykować i na zjazdach trzymam się jej twardo :)

Uluru: w Międzybrodziu jest fajnie, dużo noclegów, kempingów, tylko chyba pływać nie można, chyba że rowerkiem wodnym, albo jak się ma to swoją kanadyjką :) za to miejsce do rowerownia jest świetne - wszędzie blisko :)

Roadrunner1984: czekaj czekaj, bo Klimczoka tu nie wrzucałem :) ale potwierdzam, Klimczok jest ok :)

k4r3l 19:44 piątek, 15 lipca 2011

Widoki warte podjazdów :D:D:D:D pięknie jest na Klimczoku , nie byłem ale na fotach super to wygląda heh. Pozdrawiam

Roadrunner1984 15:07 środa, 13 lipca 2011

Najbardziej podoba mi się tym razem woda - Między brodzie Bialskie :) chyba trzeba by pomysleć o jakim wyjeździ w Twoje strony :)
pozdrawiam

uluru 11:12 środa, 13 lipca 2011

Znowu fajne zdjęcia:) U mnie puścić można kierę jeszcze przy 30 km/h:)

kamiloslaw1987 08:49 środa, 13 lipca 2011

Nie wiem jak to jest, ale burzę mamy codziennie o 5 rano. Z tego powodu wywala nam internet na campingu:(

Kajman 19:12 wtorek, 12 lipca 2011

Miło było popatrzeć na fotki i przypomnieć sobie, gdzie mieszkam :D
Pozdrowionka, Kuba :)

niradhara 13:58 wtorek, 12 lipca 2011

Świeżo umyte górki:)

kundello21 22:14 poniedziałek, 11 lipca 2011

Świetna oprawa graficzna bloga. Pomysł z kliszą bardzo ciekawy. :)

nemo 20:50 poniedziałek, 11 lipca 2011

Ta poranna burza mnie obudziła i trochę zmartwiła, że dzisiaj będzie ciężko z wyjazdem na rower, szczęśliwie jednak później pogoda była bardzo rowerowa.

daro908 20:45 poniedziałek, 11 lipca 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piech