Jadymy klasycznie, czyli standard w Beskidach ;)

Niedziela, 10 lipca 2011 · Komentarze(6)
Tak jak w tytule. W sobotę zrobiliśmy sobie wolne - było naprawdę parno i panująca duchota skutecznie nas do kręcenia zniechęcała. Założyliśmy sobie, że w niedziele śmigniemy do Ani - jej rower wrócił z serwisu, więc kółka kręcą się lepiej, a biegi zmieniają płynniej;) Na trasie zatrzęsienie rowerzystów, większość elegancko odmachuje, część z nich wita nas pozytywnymi okrzykami na co odpowiadamy nieskrępowanym wybuchem radości;) Ale wiadomo, że i buraków nie brakuje. Whatever... Jechaliśmy sobie spokojnie, aczkolwiek na trasie między Porąbką a Tresną komfort jazdy skutecznie ograniczały kawalkady samochodów - dawno tak wiele puszek nas nie mijało... Szczęśliwie docieramy do celu i otwieramy zimne piwka... ;)

Anik napiera przez Beskid Mały ;) © k4r3l

Magurka podziwiana z Łodygowic :) © k4r3l

NIE NUDZĄ SIĘ!!! :)

k4r3l 19:44 piątek, 15 lipca 2011

Oj widoczki zachwycają za każdym razem i chyba się nie nudzą, chociaż ciekawa jestem jak to jest z Tobą, bo wkońcu masz to na codzień i czy nie nudzą Ci się? :)

uluru 09:52 środa, 13 lipca 2011

Sebol: no tak, w końcu po to są te przełęcze, chociaż nie z wszystkich są ciekawe widoczki (patrz: Przegibek:)

Czecho: racja. tragedia na drogach, zagęszczenie aut w taki dzień jak niedziela, to lekka przesada...

Bizon: ludzi zawsze jest pełno na szlakach, ale są już chyba coraz bardziej ogarnięci, bo wiedzą, że nie tylko oni mają prawo z nich korzystać...

Pozdrawiam!

k4r3l 19:29 poniedziałek, 11 lipca 2011

Ładna trasa ,też planuj w końcu wypad na mtb w góry,tyle że obawiam się jednego -mnóstwa ludzi :/

bizon77 07:35 poniedziałek, 11 lipca 2011

Dzisiaj ciężko było przejechać koło zapory w Tresnej w kierunku Łodygowic. Masakra, wszędzie na poboczach samochody.

czecho 21:18 niedziela, 10 lipca 2011

fajny widoczek na przełęczy aż się chce sie wyjechać żeby podziwiać takie widoczki górskie

sebol 19:51 niedziela, 10 lipca 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ugoba