ZRDR (zagoń rower do roboty)

Czwartek, 7 lipca 2011 · Komentarze(9)
W skrócie. Po tygodniu ulew i jesiennych temperatur dziś prawdziwie letni dzień. Tak źle i tak nie dobrze, bo od razu rtęć skoczyła nad 25 słupek,a to niezbyt dobra temperatura na kręcenie, zwłaszcza robienie podjazdów. Dziś ponownie zagoniłem rower do roboty:) Rano było rześko, a po pracy nóżka nawet podawała :) Jako, że to standard i nic ciekawego się nie wydarzyło, więc dalej już tylko kilka fotek z trasy...

Rano myślałem, że śpie, jednak na zdjęciu wciąż widzę wielbłądy :) © k4r3l

Takie widoczki są na podjeździe pod Przegibek ;) © k4r3l

A takie na zjeździe - z prawej wyłania się cywilizacja, czyli Bielsko-Biała;) © k4r3l

Z nudów, podczas przeprawy przez Wielką Puszczę powstaje takie coś:) © k4r3l

Kajman: w ten dzień cyrk rozkładał się na targowisku w Porąbce :) sezon cyrkowy w pełni, chociaż w kraju różnych innych cyrków nie brakuje :)

Czecho: hehehe. one nawet już przywykły do "ołowianej" trawy :)

Uluru: a dziękuję ;)

Ela: hyhy :) dobrze wiedzieć, że to dobry omen! upały upałami, ale człowiek nie wielbłąd i pić musi :)

Kamil: aura zdaje się stabilizować, oby na dłużej. a wielbłądy to niestety na uwięzi.. cyrkowej:/ mam tylko nadzieję, że tymi wszystkimi zwierzętami ktoś dobrze się opiekuje...

Sebol: eheheh, górski wielbłąd - dobre :) ciekawe jaki by miał czas uphill'u na Skrzyczne :) <żart>

Roadrunner1984: ja też często zwracam uwagę u innych na fotki znanych mi okolic - tak ciekawie popatrzeć i poczytać, jak inni je postrzegają ;)

Wojtek: w zoo a raczej Sp z o.o. to jestem 8h dziennie ;) a to sobie zobaczyłem pasące się przy drodze :)

k4r3l 19:36 poniedziałek, 11 lipca 2011

Przyznaj się że w jakiś zoo byłeś albo coś ;)

feels3 09:26 niedziela, 10 lipca 2011

Fajnie jest zobaczyć tereny gdzie się mordowałem z perspektywy twojego obiektywu :D:D:D:D POZDRO

Roadrunner1984 21:07 sobota, 9 lipca 2011

hehe..ciekawe warunki jak dla wielbłądów..górskie jakieś :D

sebol 20:10 sobota, 9 lipca 2011

Tak, jak się zrobiło cieplej to wszystko zaczęło parować i od nowa mieliśmy burze:] A te wielbłądy to tak na wolności?:D

kamiloslaw1987 08:59 sobota, 9 lipca 2011

Dobry znak :) Wielbłądy, jako zwierzęta pustynne, wychodzą z kryjówek na zmianę pogody i wróżą falę upałów ;)

niradhara 20:22 piątek, 8 lipca 2011

Niezła nóżka...:)

uluru 06:42 piątek, 8 lipca 2011

Jednak z tym ociepleniem klimatu to prawda, skoro przy drodze pasą się już wielbłądy :) Dobrze, że zrobiłeś zdjęcie bo do tej pory zastanawiałbyś się czy to nie przewidzenie.

czecho 21:50 czwartek, 7 lipca 2011

Camele pewnie z cyrku w Kozach myknęły:)

Kajman 19:59 czwartek, 7 lipca 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niobe