Beskidy we mgle

Poniedziałek, 20 września 2010 · Komentarze(13)
Chyba największy "hit" Szwedów z Katatonii:

Wczesnoporanny powrót do domu. Godzina 5:45, na termometrze 0 stopni, temperatura odczuwalna przy 30km/h na pewno ok. -3/-5*C, początkowo ciemno i mgła. Ocieplana bluza z membraną B'Twin zdała egzamin, podobnie jak rękawiczki Dartmoora, które jak widać nawet i w temperaturach około-zerowych dają sobie świetnie radę :)
Tresna we mgle © k4r3l

Pizga w sumie najbardziej po uszach, ale po 10 km już nic nie czuje (sprawdzam tylko asekuracyjnie czy mam jeszcze uszy;) mglisty klimat jest nie do opisania. Najciekawiej prezentuje się to w okolicach zapór, gdzie najlepiej widać ruch i gęstość mgły, która odbijając się od pochyłych ścian przelatuje nad drogą kilka metrów wyżej tworząc jedyny w swoim rodzaju tunel :)
Zapora w Porąbce © k4r3l

W Wielkiej Puszczy na 2 kilometrach nie ma nawierzchni. W sumie nawet po ściągnięciu starego asfaltu jest już i tak o wiele lepiej, na pewno równiej. Był to najgorszy fragment tej drogi i kiedy tylko drogowcy uporają się z tym odcinkiem jazda przez tę okolicę stanie się czystą przyjemnością!
Zdarta nawierzchnia © k4r3l

Ale nieco dalej widać jak poczyna sobie płynący wzdłuż drogi potok. Niezabezpieczone brzegi koryta to dla rwącej rzeki kwestia kilku godzin... Po "ataku" droga już nie wygląda na taką rewelacyjną - trochę przykry widok...
Osuwisko © k4r3l

Na Przełęczy Targanickiej wita mnie słońce wschodzące zza górującej nad okolicą Jawornicy. Rozpoczyna się piękny, słoneczny wrześniowy poranek...
Prawie w domu;) © k4r3l

koniecznie obadaj, konstrukcja robi wrażenie!

k4r3l 17:21 środa, 22 września 2010

Świetna jest ta tama na przyszły rok tam pojadę ,ale żeby nie było mgły ,co bym mógł ją zobaczyć ;P

bizon77 08:02 wtorek, 21 września 2010

@ Sikor4fun: a Ty znowu o tej zimie? Proszę natychmiast przestać! ;)

@ Czecho: może i klimat był, jednak ciepło wcale przez to nie było ;)

@ Bizon77: to widocznie jechałeś we większej mgle niż ja :P

@ Jeremiks: ja i walka? życie ;) a jesieni jeszcze nie spisuje na starty :)

@ Niradhara: jazda o tak wczesnej porze daje niezłego kopa! zwłaszcza jak się nie widzi nikogo równie szalonego na drodze ;) a fotki już niedługo będą lepsze, bo z nju aparatu :)

k4r3l 19:06 poniedziałek, 20 września 2010

Za samą pobudkę o tak młodej godzinie już Ci się należą wyrazy uznania, a co dopiero mówić o jeździe w arktycznych warunkach i pięknych fotkach :)

niradhara 18:38 poniedziałek, 20 września 2010

Widzę Qba, że walczysz... podoba mi się to..:))
Ps. To ściema, jesień zawsze jest do d...

jeremiks 18:33 poniedziałek, 20 września 2010

Tyle raz przez Porąbke jechałem kurde no nie wiedziałem tej zapory

bizon77 18:32 poniedziałek, 20 września 2010

Fajne te zdjęcia we mgle. Klimatyczne.

czecho 16:50 poniedziałek, 20 września 2010

Faktycznie klimacik fajny nadaje tam mgła ;]
Jesień jesień !! zaraz zima ! :D

sikor4fun-remove 14:29 poniedziałek, 20 września 2010

@ Daniel3ttt: stronka ciekawa, ale ja raczej ścigać się będę ze sobą;) czasu na jeżdzenie coraz mniej, temperatury drastycznie spadają, ale co zrobić - trzeba kręcić :)

@ Kajman: no klimat przedni, gęstość mgły wręcz zatrważająca ;) a co do jesieni, to ma ona też i swoje dobre strony, z których trzeba korzystać ;)

@ Yacek: zapraszam serdecznie! Beskidy czekają :) zgadzam się, że jesień w górach, lasach, nad jeziorami jest wyjatkowa, ale na zdjęciach to zaledwie mały ułamek tego wszystkiego ;) pozdr!

@ Shovel: a coś chyba wspominałeś :D

k4r3l 12:24 poniedziałek, 20 września 2010

mówiłem już że muszę się przeprowadzić w Twoje okolice?

shovel 10:13 poniedziałek, 20 września 2010

Chyba niedługo zawitam w Twoje strony. Muszę się zmusić do wczesnoporannej pobudki póki zegara nie przestawimy. A poza tym jesień w górach jest super. Nawet ta mgła ma swoj urok. Pozdrawiam!

Yacek 09:19 poniedziałek, 20 września 2010

Niesamowite klimaty:)
Niestety widać jesień:(

Kajman 09:06 poniedziałek, 20 września 2010

No fajnie. Ja ostatnio nie mam czasu ale planuję że w sobotę coś sobie odbiję.
Widzę że kolega lubi podjazdy więc posyłam linka http://cyclingclimbs.com.pl/index.php

daniel3ttt 08:15 poniedziałek, 20 września 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa escia