Beskidzki szpil z Jaworznem ;)

Sobota, 29 marca 2014 · Komentarze(10)
Świetny cover świetnego numeru. Shining, ten szwedzki, bo jest jeszcze równie wyśmienity norweski (romansujący na porządku dziennym z elektroniką ) od lat kroczy własną ścieżką i chwała im za to, bo dzięki temu otrzymujemy dużo naprawdę dobrej muzyki. Wyjazd o bladym świcie tym razem nie wypalił - mgła za oknem skutecznie wygoniła mnie z powrotem do wyra. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo gdzieś w okolicy kawy dzwoni Janusz z propozycją na wspólną traskę. Co prawda na Żar się nie wybieram, ale mogę gdzieś podjechać w okolicę i kawałek śmigniemy razem.
Takie tam na Szymonbajka ;)
Takie tam na Szymonbajka ;) © k4r3l
Chłopaki zjeżdżają z Żaru ;)
Chłopaki zjeżdżają z Żaru ;) © k4r3l

Umawiamy się gdzieś w Międzybrodziu, podjeżdżam do dolnej stacji kolejki pod górą Żar - nauczony zeszłotygodniowym wypadem i bólem kolana, który utrzymywał się przez kilka dni nie chce się forsować. Więc siedzę na betonowej barierce w oczekiwaniu na to kiedy Janusz z Piotrkiem będą zjeżdżać. W międzyczasie masa samochodowych turystów (6 zakonnic, jacyś zagraniczni goście) oraz kilku śmiałków na szosach.
Jak widać bikestatowe koszulki są z daleka widoczne ;)
Jak widać bikestatowe koszulki są z daleka widoczne ;) © k4r3l

W końcu cisną. Pietrek na nowej szosie i w koszulce bikestats - widać go z daleka ;) Krótkie "blabla" i jadziemy dalej, na Kocierz. Chłopaki dziś wyjątkowo nastawione na górki i to się chwali, gdyby nie braki w moim sprzecie też bym poszalał... Może za tydzień ;)
Janusz pod Kocierską ;)
Janusz pod Kocierską ;) © k4r3l
I wyprzedzony Janusz, też pod Kocierską ;)
I wyprzedzony Janusz, też pod Kocierską ;) © k4r3l

Po zjeździe z Kocierza szybki kebs w "Piekiełku". Full lampa, ludzie machają do nas z ulicy - dziś na drogach całe tabuny kolarzy - wery positif ;) Wracając chciałem dać Januszowi zmianę to się zaczął ścigać - i weź tu bądź koleżeński, hehe. Na całe szczęście chwilę potem się odłączałem i nie musiałem więcej oglądać ich gęb, hehe. Skromnie, ale lepsze to niż nic. Dzięki!
Pietrek, ale zajebista koszulka ;)
Pietrek, ale zajebista koszulka ;) © k4r3l
Trochę lansiwa pod kocierską karczmą ;)
Trochę lansiwa pod kocierską karczmą ;) © k4r3l

no i znowu 1K w pionie padł...Następnym razem jak jaworzańska ekipa zawita w nasze tereny proszę o info :)

jakubiszon 18:25 wtorek, 1 kwietnia 2014

Oj Kuba znam trochę ten temat zbyt małego roweru :). Irytacja pozycją na dwóch kołach jest wtedy porażająca. Brak wykorzystania tego co tkwi w nogach skutecznie niszczy prawie całą ideę jazdy. Niemniej jednak świetne są takie towarzyskie przejażdżki :). Obojętnie na czym - byle jechać :). Załatwiaj tego rumaka.

Marek87 13:18 wtorek, 1 kwietnia 2014

Poszerzasz moje muzyczne horyzonty :] Niezły ten cover. Jest coś bezkompromisowego w tych niespodziewanych zwrotach melodii. W każdym razie chwyta za serce.

marusia 21:27 poniedziałek, 31 marca 2014

pewnie brakuje trochę jazdy w terenie :)...czy ja za nie długo nie wyląduje w Beskidzie Sląskim i Małym ? Mam nadzieje, że bajka będziesz miał gotowego.

sebol 19:35 poniedziałek, 31 marca 2014

szpan na Kocierzu zawsze spoko :D

gustav 20:21 niedziela, 30 marca 2014

Moze nie jestem do końca fanem Twojej muzyki ,ale ten kawałek jest spoko. Fajnie się czyta słuchając jednocześnie :)

este 18:00 niedziela, 30 marca 2014

Off bike - fajną muzę zapodajesz, podoba mi się :).
Przynajmniej mam przegląd, co się dzieje w takich klimatach, bo samemu już mi się nie chce szukać :).

klosiu 15:44 niedziela, 30 marca 2014

koszulka wymiata, faktycznie :) Dzięki i do następnego!

piofci 14:59 niedziela, 30 marca 2014

Przed jeżdżeniem z kolesiami z Jaworzna,zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania,bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą,gdyż częste jeżdżenie z wyżej wymienionymi grozi śmiercią,utratą zdrowia,lub rozstrojem nerwowym wywołanym napadami śmiechu...;)

funio 09:17 niedziela, 30 marca 2014

Super , ze nam wyjechałeś na spotkanie :) fotki zajebiste.

Janusz507 08:40 niedziela, 30 marca 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa accza