Sralpe & Szymonbajk ;)

Sobota, 1 lutego 2014 · Komentarze(13)
Powrót do jednej z ciekawszych płyt, które zrodziła białostocka ziemia. Bright Ophidia to był swojego czasu twór wybijający się ponad przeciętną i wyprzedzający swoje czasy. Dziś zostało po nich już tylko wspomnienie i kilka intrygujących krążków. Set your madness free!

Każdy ma swoje Calpe i każdy zna pewnie jakiegoś Szymona, który jeździ na rowerze ;) Nasze polskie Calpe to cudownie brzmiące Sralpe, które występuje w różnych zakątkach naszego zmienno-klimatycznego kraju. Choć idea wyszła bodajże gdzieś z nadbałtyckich landów ;)
Wszyscy gadają, że kondychy zero, a pod górę jakoś jadą ;)
Wszyscy gadają, że kondychy zero, a pod górę jakoś jadą ;) © k4r3l
I jeszcze pokazują, że jest OK ;)
I jeszcze pokazują, że jest OK ;) © k4r3l

Pojechaliśmy z Szymonem pierwotnie na Leskowiec, ale po mozolnym podjeździe zarządziliśmy przeciwny kierunek. W sumie niedługo byliśmy w górkach, bo chwilę później już zjeżdżaliśmy jakąś nieoznakowaną dróżką do Rzyk Praciaków. Szlak taki sobie, nieuprzątnięty przez leśników i raz po raz różnej wielkości patyczaki atakowały mój napęd.
Nie tylko Sralpe ale i S(r)oczi :D
Nie tylko Sralpe ale i S(r)oczi :D © k4r3l
Tu mnie jeszcze nie było ;)
Tu mnie jeszcze nie było ;) © k4r3l

Ale gałęzie to nie jedyna atrakcja z jaką przyszło nam się zmierzyć. Nieco niżej trafiliśmy na pięknie zakonserwowaną lodową ścieżkę, której nie było jak ominąć. W końcu idąc krajem jakoś się udało. Chwilę później lekka dekoncertracja i miałem glebkę przed oczami. Cudem się jakoś wyratowałem zeskakując z roweru przed kamienistym rowem. Noty mogłoby być całkiem wysokie za styl :)
Jedna z wielu lodowych przepraw ;)
Jedna z wielu lodowych przepraw ;) © k4r3l
Błotko musi być ;)
Błotko musi być ;) © k4r3l

Pożegnałem się z Szymkiem, który wracał oblewać zaliczoną matmę, a ja pojechałem jeszcze przez łąki i pola Zagórnika na mój ulubiony odcinek zielonego szlaku, którym wróciłem do domu. Chciałem jeszcze po drodze zaliczyć myjkę, ale była spora kolejka, więc kolejną godzinę poświęciłem na doprowadzenie roweru do jako takiego stanu ;)
Tradycyjna polska zima ;)
Tradycyjna polska zima ;) © k4r3l

ps. postanowione - widzimy się na Beskidy MTB Trophy 2014, choć nie wiem jeszcze z kim, bo większość chyba wybrała Sudety MTB Challenge ;)

No to wdepnąłeś w niezłe bagno ;)
Ochraniacze nie tylko chronią stopy przed zimnem ale też super się sprawdzają w takich błotnych warunkach.

birdas 16:27 niedziela, 16 marca 2014

Marcin, opłaciłem dzień przed końcem pierwszego terminu :) Waham się jeszcze co do noclegu - rok temu w szkole było spoko, ale jak ktoś ze znajomych będzie chciał coś wynająć to czemu nie ;)

A w ochraniaczach nie jeżdżę w taką pogodę - chyba tylko na śnieg ubieram ;)

k4r3l 15:58 niedziela, 16 marca 2014

Piękny lodzik :). Nie ma to jak porządny zestaw wrażeń na szlaku :).

Marek87 21:18 niedziela, 9 lutego 2014

Na tym ostatnim zdjęciu to już prawie wiosna :) A na nizinach mazowieckich zima pełną gębą.

este 22:37 wtorek, 4 lutego 2014

Patrząc na niektóre zdjęcia wydaje mi się ,że to jesień .Zwłaszcza pierwsze i ostatnie zdjęcie jesień pełną gębą ;)

bizon77 16:12 poniedziałek, 3 lutego 2014

Spore koszty (sumarycznie) jeśli chodzi o te Beskidy, ale też będzie na pewno super. Ponad 10 klocków w pionie w 4 dni, a u GG jeśli tyle ma być to pewnie tyle będzie. :)
Kiedy planujesz opłacić imprezę ? - bo pierwszy termin już poleciał ... .

Odnośnie treningu to nie jeździsz w pokrowcach na buty ?

birdas 09:40 poniedziałek, 3 lutego 2014

Nie tylko noty za styl się liczą, najważniejsza jest odległość i poprawka na wiatr :-D

niradhara 20:46 niedziela, 2 lutego 2014

Przez chwilę myślałem, że to jakiś zaległy wpis, bo pierwsze zdjęcia zupełnie niezimowe. Dopiero dalej te zagony lodu... U nas deszcz :-(

limit 20:10 niedziela, 2 lutego 2014

Ładną jesień macie :)

cremaster 18:54 niedziela, 2 lutego 2014

Fajne postanowienie. Powodzenia :-)

djk71 18:34 niedziela, 2 lutego 2014

Gdzie jest śnieg, się pytam się ja się ?

miciu22 18:23 niedziela, 2 lutego 2014

Fajny blog, ciekawe trasy i wycieczki, warto obejrzeć. Gratuluję, pozdro:))

ramboniebieski 17:54 niedziela, 2 lutego 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zesla