Próba generalna przed Uphill Równica ;)

Środa, 21 sierpnia 2013 · Komentarze(8)
Pierwszy od soboty wyjazd typowo treningowy, a więc żadnych rozjazdów po drodze :) Szybko i bez kombinacji na Kocierz sprawdzić jak noga podaje przed uphillem na Równicę. Udało się poprawić czas o przeszło minutę, a więc chyba dobrze ;) Aktualny rekord wynosi 14m15s (licząc od znaku 8% do ostatniego zakrętu w prawo przed wypłaszczeniem). Na Równicy będzie ciężko bo podjazd jest dłuższy od tego odcinka o ponad 1000m, z czego ostatnie ~600m to prosta, na której wypadałoby iść w trupa krzycząc w głowie: shut up legs! ;)
Suport z nowymi łożyskami :) © k4r3l

Dziś dokonałem wymiany łożysk w suporcie. Oryginalne (First - na allegro można dostać też całe suporty tego nieznanego mi producenta) wytrzymały raptem 4000km (w tym kilka błotnych dni w górach i myjkę ciśnieniową). Jako, że mam Accenta BB EX Pro wchodzą tam najprostsze "chinole" (6805 2RS) za 5 zeta na Allegro. Ja dałem 12PLN/szt. ale w sklepie stacjonarnym... Oferowali mi co prawda Koyo (80PLN za komplet, w sklepie internetowym dwa razy taniej;), ale nie byłem przekonany co do zasadności takiego wydatku. Zobaczymy ile się korba pokręci na takich budżetowych kulkach, najwyżej następnym razem wezmę te lepsze ;)

Trzymam kciuki Kuba!!!!! Wiem, że będzie dobrze, a ja się raczej nigdy nie mylę ;))) Powodzenia

jeremiks 18:07 niedziela, 25 sierpnia 2013

i jak i jak i jak?:)

piofci 17:38 niedziela, 25 sierpnia 2013

Nie ma sesnu droższych. Prędkości z jakimi kręcą się te łożyska są tak małe, że nie poczujesz różnicy w pracy tych czy takich za 100 zł. a uszczelnienie jest zbliżone. Powodzenia w sobote :)

tlenek 19:04 piątek, 23 sierpnia 2013

Szkoda ,że na południe jadę dopiero w poniedziałek , bo bym Ci kibicował na trasie :)

este 18:42 piątek, 23 sierpnia 2013

Powiadają że każdy śląski rowerzysta powinien raz wjechać na Równicę.

Dynio 09:38 piątek, 23 sierpnia 2013

Całkiem ładnie się prezentują.

silvian 09:11 piątek, 23 sierpnia 2013

U mnie pojawiły się już luzy, więc też muszę zmienić. Gadałem ze sprzedawcą. Opisałem w jakich warunkach pracują te łożyska i stwierdził, że nie warto przepłacać- żadne uszczelnienie nie wytrzyma takiego użytkowania :D

miciu22 09:04 piątek, 23 sierpnia 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa utree