Beskidzki włóczykij ;)

Niedziela, 3 marca 2013 · Komentarze(7)
Dawno nie było klasyki. Meat Loaf jak na stare lata trzyma się świetnie, pomimo choroby ciągle koncertuje, wydaje nowe płyty (już niestety nie tak dobre jak wcześniejsze klasyki) a głos jego wydaje się być nadal mocny. Poniżej jeden z jego poruszających utworów z 'filmowym' teledyskiem, do jakich nas przez lata przyzwyczaił. Polecam pooglądać i posłuchać, bo utwór jest jednym słowem KA-PI-TAL-NY! Jako ciekawostkę podam, że w jednym z epizodów gra znany z ról w Terminatorze czy The X Files Robert Patrick - starszy brat wokalisty Filter, ale to już temat na osobną historię... ;)

Za oknem pogoda taka, że ruszać tyłka się odechciewa - słońca zero, ciepła zero, za to mamy resztki śniegu, chmury i wiatr. Żeby uniknąć zwłaszcza tego ostatniego powłóczyłem się dla odmiany po okolicznych wioskach, które leżą w dolinach osłonięte górami. Zawitałem do Zagórnika, potem trzasnąłem fajny podjazd przez Sułkowice-Bolęcinę a na końcu, po skrócie wiodącym bezdrożami wylądowałem pod "ski centrum" Czarny Groń w Rzykach Praciakach. Przy okazji liznąłem trochę 'terenu' gdzie powalczyłem o przyczepność na resztkach zlodowaciałego śniegu.
Kolejna mozaika, żeby nie zaśmiecać serwera ;) © k4r3l

Trochę mnie zaczyna drażnić gps i jego durne odczyty - gdzie ja tam niby wjechałem na 670mnpm?! Wydaje się, że 500 to maks co wycisnąłem z tych kilku górek... To pewnie przez pogodę albo dlatego, że jeżdżę ze schowanym odbiornikiem w kieszeni...

@ Jarek: weź no chłopie nie strasz ;)

@ Kuba: chęci się zawsze znajdą, gorzej z czasem albo jak kac trzyma, hehe

@ Seba: śnieg nie chce se iśc w cholerę to trzeba się z niem zaprzyjaźnić, się okazuje nie taki zły ;)

@ Ewa: to swoje chińskie ustrojstwo wziął bym wyrzucił w p..du, ale garmę to już by szkoda było. jak widać, z kopyta nie tylko kulik pop...la ;)

@ Tomek, luz, a mozaika to banał jest, tak samo jak filtry, można to zrobić nawet on-line, nie trzeba instalować nic ;)

pozdrówki!

k4r3l 22:41 niedziela, 17 marca 2013

Sory za zaśmiecenie bloga...mozaika;)

funio 23:00 środa, 6 marca 2013

Mozajka z fotami fajna sprawa,ja tak nie umiem i nawet nie próbuję:)

funio 22:59 środa, 6 marca 2013

Tobie źle podaje wysokości, a mój osobisty (na własnej krwi wyhodowany!) Garmę raczy mnię max prędkościami rzędu dwóch setek i więcej:D
Ma się tę nogę, ino najwyraźniej się nie pamięta tego:D

CheEvara 20:11 poniedziałek, 4 marca 2013

ja już zapomniałem jak śnieg wygląda :P sezon powoli rusza więc trzeba zacząć odbudowywać to co było latem, a o przewyższeniach to ja może dopiero pomyślę w następnym tygodniu jak pogoda pozwoli .. bo widzę że u Ciebie już ładnie do przodu to idzie

sebol 20:23 niedziela, 3 marca 2013

Szacun za chęci!! Ja dzisiaj odpuściłem - po pierwsze kac mnie dorwał a po drugie pogoda mnie troszkę zdemotywowała ;).

jakubiszon 20:19 niedziela, 3 marca 2013

Śnieg to pewnie do Maja będzie leżał :D:D:D:D

Roadrunner1984 19:18 niedziela, 3 marca 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ikied