Kocierzowo-filmowo-niewypałowo :)

Poniedziałek, 15 października 2012 · Komentarze(4)
Widzieliście już nowy, odjazdowy klip ZZ Top? To niewiarygodne, ale w żyłach tych starych, nieprzeciętnie zarośniętych pierników wciąż płynie rock'n'roll! Dobra nuta, fajne fury, długonogie modelki - czujecie ten klimat? ;)

Może się Wam to dziwne wyda, że już chyba z 5 raz z rzędu robię tę samą traskę, ale jest z czym walczyć. Przede wszystkim konkretne podjazdy w terenie, jeden znaczny asfaltowy. W nagrodę kapitalny 8 minutowy zjazd świetnym kocierskim singielkiem. Żeby urozmaić wpisy wpadłem na pomysł, żeby zrobić krótkie video dokumentujące zarówno uphill jak i zjazd tą trasą. Niestety, okazało się, że mój patent z mocowaniem telefonu na opasce do pulsometru :D zdał egzamin tylko połowicznie. Obraz pozostawia oczywiście wiele do życzenia (telefon, rozdz. 320 x 240 px), ale głównym mankamentem zarejestrowanych filmów jest kąt widzenia. Praktycznie widać tylko i wyłącznie mostek i kokpit, więc nie będę przynudzał takim filmowym niewypałem. Opracowałem już wersję drugą mocowania, którą nie omieszkam wypróbować przy najbliższej nadarzającej się okazji. Druga rzecz - musi być zdecydowanie jaśniej, bo po wjeździe do lasu praktycznie mało co widać. Ps. jak pokazują statystyki jazda z 'monitoringiem' motywuje do wykręcania lepszej średniej :)
Małe urozmaicenie na szlaku ;) © k4r3l

Kajman- rower się telepie ale amory masz w nogach jak na stojaka zjeżdżasz :):):):):)

Roadrunner1984 16:55 niedziela, 21 października 2012

@ Roadrunner1984: kurczę, patrzyłem, ale na kasku to by bardziej aparat pasował, jakiś kompakt z uchwytem od statywu... niestety nie posiadam takowego, tylko fon, więc póki co olewam temat, ale dzięki za sugestię, zwłaszcza przyrząd celowniczy to jest to czego mi brakowało :D

@ Piotr: oj racja, telepanie zwłaszcza na tym szlaku to masakra :) ale podjazd by jeszcze dało się oglądać, tylko, że to nuda :)

Pozdro!

k4r3l 09:41 niedziela, 21 października 2012

Obawiam się, że z filmików wiele nie wyjdzie bo rower się telepie:(

Kajman 08:10 środa, 17 października 2012

ja bym pomyślał o zamontowaniu go na kasku
podnosząc dupę niwelujesz wstrząsy i materiał będzie wyglądał spoko , na kierownicy miałem kiedyś aparat w wymyślonym przez siebie statywie uchwycie i jadąc po ulicy materiał wyglądał tragicznie.

A więc robisz mocowanie do kasku , jak już masz to zrobione, zakładasz kask na głowę, przyjmujesz pozycję na rowerze do jazdy , DRUGA osoba patrząc na wyświetlany obraz na żywo z kamery ,aparatu ,telefonu ustawia kadr jak ty chcesz by obejmował dane pole i w tym momencie masz przygotowany wcześniej przyrząd celowniczy , czyli np sztywny drut z jednej str przymocowany porządnie do kasku a drugi koniec wygięty jest w oczko które przyłożone do twojego oka będzie pokazywało zakres widzenia tego co widzi w tym samym momencie oko kamery , aparatu , telefonu. Zgrywasz jedno z drugim i śmigasz na rowerze nagrywając to co chcesz uchwycić w danej chwili , nie martwiąc się czy w kadrze była widoczna trasa przed tobą itp

Roadrunner1984 22:09 wtorek, 16 października 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ymnie