Szału nie ma ;)

Sobota, 15 września 2012 · Komentarze(5)
Chyba większość tak ma, że gdy się kończy coś fajnego, jakiś miły okres w naszym życiu, urlop czy nawet krótki, ale jakże ważny weekend dopada nas pewnego rodzaju przygnębienie. O tym właśnie podśpiewuje sobie w najnowszym singlu Lana. I co jak co, ale wychodzi jej to zajebiście, za-za-zajebiście:)!

Sobota jak zwykle do południa pracująco-sprzatająca, czasu styknęło zaledwie na wieczorny wypadzik na lajcie, co by nie zapomnieć, jak się korbą macha. Za to jutro sobie odbiję, albo raczej odbijemy, bo -> MisterDry zaproponował "beskidzką rąbankę", co w moim przypadku oznaczać będzie pierwszy w tym roku poważniejszy wypad w teren. Lepiej późno niż wcale, hehe. Trzymajcie za nas kciuki ;)
Kocierz - panoramka ;) © k4r3l

Tutaj macie dużą panoramkę :)

HZ: 22% - 0:18:35
FZ: 16% - 0:13:31
PZ: 46% - 0:38:12

Fajny klimat muzyczny. Chyba poproszę Cię o dodanie do znajomych, mimo iż się nigdy nie spotkaliśmy. Ale nie chcę przegapiać kolejnych wpisów, a niektóre mi umykają. Niestety z braku czasu regularnie śledzę tylko znajomych. Wierzę jednak, że w końcu zrobimy parę wspólnych kilometrów...

djk71 19:56 poniedziałek, 17 września 2012

Kiedyś w Zakopanem pewna gażdzina patrząc na Tour De Polon powiedziała "po co chłopaki się tak mencom":)

Kajman 20:31 niedziela, 16 września 2012

Połamania kół na tej rąbance :P

bizon77 14:28 niedziela, 16 września 2012

Masz rację. Długo po enduro urlopie nie mogłem dojść do siebie. Koleżanka w pracy powiedziała do mnie: Przemek obudź się, nie jesteś już na urlopie ;-)

shem 12:52 niedziela, 16 września 2012

Może nie wszystkie Twoje propozycje "wokalne" przypadają mi do gustu, ale ta jest faktycznie zajebista. Mistrzostwo !!

este 20:02 sobota, 15 września 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd