Na kaca najlepsza uphill'owa praca :)

Niedziela, 6 maja 2012 · Komentarze(8)
Yo! Pewnie wiecie lub nie wiecie, że zmarło się wokaliście Beastie Boys. Chłop nie stary, nie młody, ale zdecydowanie za wcześnie poszedł w piach. Takie to życie jest... Dlatego teraz tribjut dla tego wyjątkowego zespołu - ich ostatni, jajcarski klip z Frodo w roli demolującego sklepy i wykonującego obsceniczne gesty w kierunku przechodniów rapera (kukiełki a la Benny Hill w tych teledyskach wymiatają:) Peace!

W piątek, zaledwie po kawie, szybki poranny szpil. Z tego co pamiętam niecałe 40km pokonałem w 1h 20 min, a więc ekspresowo:) Zdążyłem przed deszczem, który jak się okazało zadomowił się na Podbeskidziu na cały dzień...
Śniadanie nad zaporą :) © k4r3l

Powrót w niedzielę, na mega kacu poweselnym (z łóżka byłem ściągany za obie nogi:). Na szczęście mogłem przełknąć już drugi obiad:) Po tym zdecydowanie mi się poprawiło i wróciłem tempem typowo niedzielnym przez Przegibek i Beskidek do domu. Powrót do rzeczywistości po 9 dniach wolnego - tragedia...
Coś te chmury się uwzięły na to Skrzyczne :) © k4r3l

Góra-magnes, czasami muszę się po prostu zatrzymać :) © k4r3l

HZ: 23% - 0:46:51
FZ: 32% - 1:05:09
PZ: 36% - 1:13:16

Elu: nie przekonasz się jak nie spróbujesz! :D

Nemo: to jest tak pocztówkowe miejsce, że co jakiś czas, w zależności od światła zatrzymuję się tam i robią foty (szkoda, że tylko telefonem:/)

Pozdrawiam!

k4r3l 08:30 niedziela, 3 czerwca 2012

Jak dla mnie to ostatnia fotka super, kolorystyka pięknie ci siadła.

nemo 20:54 środa, 9 maja 2012

Chciałabym też tak łatwo pokonywać podjazdy, ale chyba za za mało piję! ;-D

niradhara 15:51 środa, 9 maja 2012

@ Petroslavrz: chyba jednak bardziej rządzi: koko euro spoko :)

@ Kajman: no nie do końca, to skomplikowane, wesele było w.. Inwałdzie, hehe

@ Jedris: luzik, w razie czego pisać:)

@ Roadruner1984: no fajnie to wygląda o ile nie musisz zapieprzać przed goniącym deszczem, hehe

Pozdrówki!

k4r3l 19:21 wtorek, 8 maja 2012

Uwielbiam takie widoki jak na 2 fotce, płaskie łąki łąki i daleko wyrastające z ziemi wzniesienia góry :D:D:D:D:D:D:D MOC

Roadrunner1984 12:08 wtorek, 8 maja 2012

Ja już Ci to kiedyś pisałem, że zazdroszczę Ci terenów :) W każdym razie ostatnio przecinaliśmy swoje szlaki. Następnym razem jak będę leciał w Beskidy dam znać ;)

Jedris 10:29 wtorek, 8 maja 2012

Na wesele pojechałeś rowerem:)?

Kajman 08:08 wtorek, 8 maja 2012

Tytuł rządzi - jeden z tych które zapamiętuje się na długo :)

Petroslavrz 06:11 wtorek, 8 maja 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewarz