Rozszerzony trening:)

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · Komentarze(5)
Zapomniałem już, że to taka pozytywna nuta jest. Guano Apes się zmieniło, ale zdecydowanie na plus. To drugi singiel z ich ostatniej płyty:

Powtórka z wczoraj - polubiłem ten wariant. Dwie przełęcze, cztery podjazdy :) Pogoda bajeczna choć popołudniu trochę wiało. Co nie zmienia faktu, że jechało się super (już totalnie na krótko:) Na Kocierz wkulałem się w ~16 minut, to chyba najszybciej w tym roku póki co. Po drodze wyminąłem jakiegoś bikera a chwilę później mijał mnie zjeżdżający szoszon (ten sam co wczoraj). Składał się wchodząc w zakręty zacnie, szkoda tylko, że kasku nie miał...
Kolorowy Beskid Mały:) © k4r3l

A to ci dopiero heca - połatane!:) © k4r3l

Na zjeździe do Kocierza Moszczanickiego niespodzianka - wczorajsze dziury połatane a drogowcy właśnie kończą pracę. Oczywiście to tylko fragment, który został naprawiony, na dole wciąż jest tragedia. Kolejny gość na szosie wspina się pod górę - widać, że to mekka podjeżdżaczy:) No i pierwsze żmijki porozjeżdżane:/ Przełom kwietnia i maja to ich miesiąc lęgowy więc spodziwajcie się niedługo ekspansji tych sympatycznych snejków:)
Przy wodospadzie:) © k4r3l

Na Beskidku - ostrooo w dół :) © k4r3l

Beskidek tradycyjnie już z zadyszką :) Ale od drugiej strony poszło sprawnie. Tamtejszy asfalt (dla odmiany od strony Targanic) również jest w opłakanym stanie, trzeba uważać, żeby czegoś nie urwać, w najlepszym przypadku można "tylko" pokrzywić rafki... I to wszystko :)

HZ: 16% - 0:14:54
FZ: 11% - 0:10:49
PZ: 61% - 0:58:14

@ Pape93: no jakby nie było, dziury nie ma :)teraz trzeba tylko czekać aż auta ładnie to wyrównają:)

@ Adam: heh, przejeżdżając obok robotników miałem czarne myśli, że czekają na mnie i chcą mnie stłuc na kwaśne jabłko:) powiem Ci, że mnie się one nie nudzą, mógłym je robić codziennie, ale nie zawsze mi się chce :)

@ Jeremiks: ja byłem zaskoczony, że jeszcze pracują (było grubo po 18), ale chyba sobie przypomnieli, że wypadałoby to skończyć, przed długim weekendem :)

Pozdro!

k4r3l 17:08 piątek, 27 kwietnia 2012

Jak jechałem jeszcze dziury były... :))

jeremiks 07:31 piątek, 27 kwietnia 2012

Ojj jak ja dawno nie słuchałem Guano Apes, fajny ten kawałek (ja ma sentyment do tej piosenki Guano Apes :) ), teraz taki poważniejszy, trzeba zarzucić na mp3 :). Te siodełko nie jest za bardzo pochylone do przodu, na podjazdach pewnie fajnie się trzyma, ale na zjazdach tyłek nie spada?? :P

Ra1984 21:01 czwartek, 26 kwietnia 2012

Chyba kierownik od wydziału remontów dróg czyta Twojego bloga hehehehe bo reakcja na załatanie dziur w drodze była niesamowicie szybka :D Ahhh jak patrzę na te podjazdy oraz zjazdy to aż mi ściska serducho że nie mogę tam pojeździć :/

adam88-removed 20:31 czwartek, 26 kwietnia 2012

"połatane" - hehe

completny 20:15 czwartek, 26 kwietnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aoree