Wieczorny rekonesans + sobotnie sprawunki ;)

Piątek, 28 sierpnia 2015 · Komentarze(2)
Już ostatnio wrzucałem Saratan'a, ale właśnie ukazał się nowy klip chłopaków. Dla ucha muzyczka, a dla oka egzotyczny taniec Saidy ;)

Pisiont km w piątek pod wieczór (Kocierz, Targanicka, Kęty, Czaniec). Po drodze kilka personal bestów, m.in. najszybszy zjazd z Kocierskiej, najszybszy podjazd z Czańca do Roczyn - no nie da się na szosie wolno jeździć ;) W Wielkiej Puszczy smutne tym razem widoki - dawno nie widziałem tyle naszabrowanego drzewa - widać co najważniejsze dla Lasów Państwowych - tylko hajs niestety :(((( 8km to już sobotnie sprawunki na mieście dokonane na Ciornym. Koniecznie do regulowacji, bo biegi chodzą bardziej niż fatalnie ;)
Foto-skrót ;)
Foto-skrót ;) © k4r3l

wiadomo, ale dla kogoś z zewnątrz to niestety wygląda tak jak to opisałem ;)

k4r3l 10:29 poniedziałek, 31 sierpnia 2015

To całe wywożone drewno, to zaledwie 1/2 tego, co tam przyrosło :)
Wiem, wydaje się to brutalne, ale to nie jest robione tak na odczepne, że idzie ktoś z piłą do lasu, i rżnie co mu się widzi. To są działania zaplanowane już kilka lat wstecz, kontrolowane przez nie zależne osoby, oraz stan lasu jest ciągle monitorowany.
Kiedyś mnie to też przerażało, zagłębiając się w temat, przestało :)

tlenek 18:39 sobota, 29 sierpnia 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iniew