Rozkopana Kocierska :(

Czwartek, 6 sierpnia 2015 · Komentarze(8)
Występ Modestep na tegorocznym Wodstoock'u robi piorunujące wrażenie. Do wczoraj był dostępny cały set, ale niestety zniknął z YT. Więc na pocieszenie intro plus pierwszy numer - ja mam ciary. Zagrali dla 700 tys osób - nawet na FB nie mają tylu fanów ;)

Stało się to, czego się nie spodziewałem. Co prawda lokalne media trąbiły coś o zamknięciu drogi DW 781 z Łękawicy przez Przełęcz Kocierską, ale myślałem, ze to tylko kosmetyczne poprawki, w końcu ostatnim razem wykopali tam dziurę głęboką na tyle, że zmieściła się tam cała koparka. Poniżej zdjęcie archiwalne (8 sierpień 2011).

Interes może tam trochę kuleć, a to z powodu tego oto wykopaliska ;)
Interes może tam trochę kuleć, a to z powodu tego oto wykopaliska ;) © k4r3l

Niestety, to co tam wczoraj zastałem nie napawa optymizmem - wykopek ciąg dalszy, prace mają potrwać do 31 października. Szosą szkoda w ogóle się tam pchać, a o zrobieniu KOMa to już można całkowicie zapomnieć ;) Mam nadzieję, że tym razem zrobią to jak należy...

Remont w trzech aktach ;)
Remont w trzech aktach ;) © k4r3l

Dobrze, że się tam nie pchałem z sakwami w niedzielę.

majorus 16:08 wtorek, 11 sierpnia 2015

Ponoć gaz łupkowy odkryto w okolicach...

funio 09:48 poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Nie wiem czy Ci gratulować czy współczuć. Dla wyrobienia normy będziesz musiał teraz robić Kocierską dwa razy z tej samej strony-nuda. Ciekawe co by było jakby zamknęli od Targanic. Jeździłbyś na około przez Puszczę. Wpadłoby sporo kilometrów! :D

Marek87 21:51 niedziela, 9 sierpnia 2015

@Bart: jasne, popatrze - nazwa mi coś mówi, ale nie do końca ;)
@Pieter: Ty sobie nie rób żadnych wymówek - od jednej strony można jeszcze wjechać :P

k4r3l 07:31 niedziela, 9 sierpnia 2015

kurde..wstyd się przyznać, ale w takim razie to może być mój pierwszy rok bez Kocierza..

piofci 16:54 sobota, 8 sierpnia 2015

Modstep - czad był konkretny i jeśli da radę to nie odmówię sobie wpadnięcia na ich występ jeszcze raz. Zajrzyj co grali Flogging Molly - to była dopiero petarda :)

MisterDry 15:18 sobota, 8 sierpnia 2015

a to dopiero początek :) spoko, w piździerniku jeszcze powinno być ok, choć ziemia już pewnie będzie zmarznięta :D

k4r3l 19:48 piątek, 7 sierpnia 2015

Nieźle przeorane. Tylko trochę późno wystartowali z robotami bo 31 października to już może metr śniegu leżeć.

limit 18:32 piątek, 7 sierpnia 2015
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alawe