Cztery cholery ;)

Sobota, 11 kwietnia 2015 · Komentarze(4)
Bruki...

Tytułowe cholery to oczywiście przełęcze, na które dziś była wspinaczka. Ale wyjazd, z powodu bólu głowy, jakiś słaby. Dziwna pogoda, słonecznie, ale wietrznie, momentami duszno jak by się miało na burzę.
Widokówka z Żywca :)
Widokówka z Żywca :) © k4r3l

Na trasie co chwila jakiś rowerzysta/rowerzystka - widać sezon już rowerowy wystartował na dobre (dziś nawet sąsiad pompował koła w rowerach rodziny;), a w telexpresie mówili też, że w tym roku rower będzie po prostu... modny :)

Zapowiedź jutrzejszego wyścigu Paris-Rubaix ;)
Zapowiedź jutrzejszego wyścigu Paris-Rubaix ;) © k4r3l

Kocierska to już niemalże agonia - ale mimo to dokręciłem jeszcze do paczkomatu po drugi łańcuch ultegry (pierwszemu właśnie stuknął tysiaczek;) Niestety jazda nie pomogła uporać się z bolącym łbem, czyli jednak było za intensywnie:) A już jutro wyścig po kocich łbach - "Piekło Północy":  Paryż - Rubaix :)
Świetny zjazd z Pilskiem w tle :)
Świetny zjazd z Pilskiem w tle :) © k4r3l

Tak to widzi Team Sky - dobrze, że jadą na koksie to ich te wszystkie upadki tak nie bolą ;)

Ładny ten bruczek :). Te absorbujące drgania wstawki w ramie Speca (którego ujeżdżałem) wymyślili ponoć na taką nawierzchnię :). Co z tego skoro każda rynienka w asfalcie (do odprowadzania wody) rąbała mnie po łapskach. Ostro walczysz z tymi przełęczami! Godnie!

Marek87 22:39 piątek, 17 kwietnia 2015

Ajć, bruki. Już mnie bolą ręce :)

z1b1 06:39 wtorek, 14 kwietnia 2015

Qrde. To mówisz, że rower w tym roku będzie oznaką mody? Kicha. To ja tak się staram żeby w żadnym razie nikt mnie o "modność" nie posądził a tu taki kanał. No ale przecież nie przestanę nagle jeździć, bo komuś się ubzdurało, że w tym roku to modne.

limit 17:47 sobota, 11 kwietnia 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yodwr