MTB (Beskid Mały: Gancarz)

Środa, 25 marca 2015 · Komentarze(2)
Kategoria 0-30, bike: Ciorny, KMC#1
Jeden z ciekawszych post-metalowych zespołów na Polskiej ziemi. Krakowski Fleshworld gra już co prawda nieco inne dźwięki i obecnie nawet nie mają tego samego wokalisty, ale wrzucam ten materiał, żeby pozostać jeszcze na chwilę w temacie demówek ;)

Pierwsze MTB w towarzystwie Damiana i od razu mega błoto ;) No niestety, przez tradycyjną zwózkę drzewa szlaki, które normalnie są suche i kamieniste zamieniły się w rozjeżdżone place. Debiut w terenie krótki, bo szybko zaczęło się ściemniać. ps. przy okazji pyknął pierwszy "tysiak". Teraz już będzie z górki ;)

Walka na podjeździe ;)
Walka na podjeździe ;) © k4r3l

Route 2,945,253 - powered by www.bikemap.net

Mnie też już ciągnie ale szkoda roweru w tej błotnistej brei ;). Trza czekać na łaskawsze warunki.

Marek87 21:37 sobota, 28 marca 2015

oj pozazdrościć :). Mnie już też ciągnie w teren ale kontuzja na razie uniemożliwia wszelakie kręcenie :/

jakubiszon 05:56 piątek, 27 marca 2015
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iniem