Hrobacza z Rowerową Norką ;)

Piątek, 29 sierpnia 2014 · Komentarze(2)
Ta płyta w tym roku zniszczyła system! Re-we-la-cja!

Do Kozubnika na spotkanie z Moniką, Anią i Tomkiem. Wszyscy mamy wspólny cel - Hrobacza Łąka. Odprowadzamy dziewczyny na zaporę w Porąbce. One wybierają czerwony przez Bujakowski Groń a my z Tomkiem jedziemy do Międzybrodzia i stamtąd atakujemy kultowy podjazd asfaltowy na Nowy Świat. Dalej zielonym w kierunku Gaików - w tą stronę to bardzo przyjemny szlak z jednym dosłownie podejściem. Widać nawet Tatry choć nieco niewyraźne.

Atakujemy Nowy Świat ;)
Atakujemy Nowy Świat ;) © k4r3l
Widok na Babią, Żar i Tatry ;)
Widok na Babią, Żar i Tatry ;) © k4r3l

Z Gaików czerwonym w stronę Hrobaczej a z przełęczy "u Panienki" nieoznakowaną ścieżką pod samo schronisko - świetny wariant pozwalający uniknąć upierdliwego podejścia po kamieniach, po których i tak nie dałoby się jechać... Przy schronisku czekamy na dziewczyny, a te docierają po kilkunastu minutach. Pogadaliśmy trochę, powspominaliśmy zeszłoroczne Jesienne Beskidzkie Korno. Było jak zawsze git. Dzięki i do następnego! Pewnie przy okazji kolejnej edycji beskidzkiego orientu ;)

Mapki nie ma bo wykasowałem zanim zrzuciłem ślad - skleroza do potęgi :/

Widoczność tego dnia była całkiem fajna. Też oglądałem Tatry z Leskowca. Tym razem było to wejście z buta :)

este 20:57 poniedziałek, 1 września 2014

Mówił Tomek coś o jakimś fajnym podjeździe pod schronisko. Szkoda, że nie ma mapki bo bym sobie zobaczył którędy to. Obydwa podejścia czerwonym to masakra. Na jednym z nich zgiąłem hak przy zjeździe. O wjechaniu to nawet nie ma co marzyć. Przynajmniej nie przy moich umiejętnościach.

limit 15:44 poniedziałek, 1 września 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acpat