MroozBike ;)

Sobota, 25 stycznia 2014 · Komentarze(7)
Co ja się z tą płytą namęczyłem, to moje. Wszędzie zachwalają, mianują płytą roku, ogłaszają sensacją i rewelacją, a mnie ona tylko irytowała ;) A sam żem ją kupił i siłą rzeczy słuchałem. Plan był taki, żeby słuchać do porzygania lub do momentu aż mi się zacznie podobać. Udało się to drugie, ale płyta wg mnie jest tylko dobra ;) Za to ta ścieżka wchodziła mi od samego początku:
Nie zliczę warstw, które miałem dziś na sobie ale i tak było mi momentami zimno. Termometr pokazał "tylko" -10, ale wiatr na otwartych przestrzeniach zrobił swoje. Nie pomogła folia strecz na bucie pod ochraniaczami, za to w miarę dawały radę stare rękawiczki Chiby z windstoperem i jakimś tam ociepleniem. Staraliśmy się pokręcić głównie w lesie, gdzie nie dość, że było cieplej, to jeszcze zagościła tam piękna zima - taka jaką lubię najbardziej, bez błota, bez soli, naturalna.

Krótko, ale na maxa ;)
Krótko, ale na maxa ;) © k4r3l

Hehe, z tym rzyganiem to tylko taka przenośnia była :P Ale dzięki ;)

k4r3l 16:02 niedziela, 16 marca 2014

The Presence of.. uzależniający. Dobrze, że się Pan nie porzygał. ;)

TeczowaMagia 16:13 środa, 29 stycznia 2014

Też już się nie porywam na rower przy ujemnych temperaturach. Przeżycia z zatokami po takiej zimowej jeździe na trwałe zniechęcają i zmieniają światopogląd :(

birdas 11:27 wtorek, 28 stycznia 2014

kurde, muszę też w końcu porobić jakieś rowerowo-zimowe fotki! :>

gustav 19:09 poniedziałek, 27 stycznia 2014

A ja się wyłamię i powiem, że nie lubię zimy. I to bardzo. Ale jeżdżę ile daję radę.

limit 19:42 niedziela, 26 stycznia 2014

ja też lubię zimę, bardzo lubię zimę i może być znacznie zimniej niż minus 3, ale na jeżdzenie zimą już sie nie porywam.
Wolę zdecydowanie pobiegać na nogach, na nartach, albo pochodzić. Nie marznie się tak.
Tak więc podziwiam Panowie:)

A kawałek fajny:)

lemuriza1972 18:37 niedziela, 26 stycznia 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa isiez