Nóżka zaczęła podawać pod górkę;)

Czwartek, 12 września 2013 · Komentarze(5)
Z cyklu TERAZ POLSKA kawałek z płyty, która w roku bieżącym jest moim absolutnym numerem jeden w skali nie tylko krajowej. Panie i panowie: oto powracający w znakomitej formie łódzki Tenebris! Ps. domyślam się, że odbiór tego utworu może być ciężki, dlatego zaleca się przesłuchanie "Alpha Orionis" od a do z - wtedy czuć magię najpełniej!

Czwartek. Dzisiejszy trip to powtórzony wtorkowy, asflatowy trening (2 x Przełęcz Kocierska) z podwójną Przełęczą Targanicką, czyli taki uphillowy "le big mac", hehe. Kręciło się wybornie, wtorkowe zamulanie odeszło w niepamięć. Teraz już tylko zmienić ogumienie na jakiś konkretniejszy bieżnik i przypomnieć sobie jazdę w terenie, bo w sobotę maraton w Istebnej, w którym postanowiłem, z racji braku laku, wystartować. Nie ma to jak stanąć na starcie po raz pierwszy w ostatnim wyścigu cyklu (hehe), ale zachciało mi się podładować adrenaliną i endorfinami przed zbliżającą się zimą ;) No i jest okazja spotkania się dawno niewidzianymi kumplami :)
Szybko zaczyna już niestety zmierzchać :/ © k4r3l

Tym razem muza mnie przerosła...

djk71 18:28 poniedziałek, 16 września 2013

No to powodzenia w Istebnej, pewnie będzie mokro bo pogodę zapowiadają nieciekawą, ale wszystko może się jeszcze zmienić ;)

este 17:55 niedziela, 15 września 2013

Dzięki znalazłem sklep, tylko z płytami jak z piwem jedna to za mało i kusi aby kupić więcej...

nachaj 10:30 niedziela, 15 września 2013

Dzięki Kamil! Ja tam wspieram polską scenę jak tylko jest okazja, a tą płytkę możesz spokojnie dorwać jeszcze na Allegro ;)

k4r3l 08:53 niedziela, 15 września 2013

Kuba szalejesz, świetna forma.
Kapela rewelacyjna, chociaż to nie jest mój preferowany gatunek muzyczny ale nie można mieć mieć klapek na oczach i trzeba docenić jak coś jest dobre :).
Szkoda, że płyty zostały wysprzedane bo chętnie bym kupił.

nachaj 08:49 niedziela, 15 września 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aters