Popołudniowy Żar ;)

Czwartek, 5 września 2013 · Komentarze(6)
Polska to kraj, który cierpi niedostatek dobrych wokalistów. I nie zmieni tego żaden "Voice of Poland". Na szczęście są (choć w tym przypadku już raczej: były) zespoły, które stanowiły wyjątek. Broken Betty jest/był jednym z nich...

Dostałem cynk, że na Żar wybiera się Janusz z Lamą, więc postanowiłem wyjechać im na spotkanie. Zadzwoniłem z zapory w Porąbce do Janusza i po kilku minutach już byli na miejscu :) Obaj na szosach, więc trochę popsułem im imidż swoim rozklekotanym góralem ;) Sam podjazd bez napinki, odpuściliśmy nawet jednemu takiemu pro-szoszonowi - a niech ma! ;)
Radek wartko napiera ;) © k4r3l

A to już Janusz na ciekawym tle ;) © k4r3l

Ze szczytu świetne widoki, każdy focił na lewo i prawo, bez opamiętania. Szybka przebierka w jakieś cieplejsze ciuchy (w moim i Radka przypadku to tylko rękawki), Janusz nie wiedzieć skąd wyciągnął kurtalona;) i zjazd. Na dole jeszcze krótka integracja-aklimatyzacja pod wiatą przystanku i ruszyliśmy pozwalając sobie po drodze na kilka szalonych sprintów w stronę Kobiernic, gdzie na rondzie sobie podziękowaliśmy i każdy popedalił w swoją stronę ;)
Ładnie było na szczycie :) © k4r3l

I ładnie na dole ;) © k4r3l

Miło było poznać. Dzięki za wypad i do następnego.
A tobie Janusz już żadna kaseta nie pomoże :D

Lama 10:33 czwartek, 12 września 2013

Dzieki za wspólną jazdę :) Zmieniłem w szosie kasetę na 11 - 32 :)

Janusz507 12:43 środa, 11 września 2013

Faktycznie pustawo, ale to właśnie lubię w górkach; Klasyka odpuściłem, bo już tam w tym sezonie byłem, a pogoda była idealna, żeby cały dzień bujać się asfaltami; co do szosy to chętnie, jak tylko znajdę sponsora albo odezwie się bogaty wujek z Ameryki ;) Priorytetem jest jakiś fajny góral, ale nawet tu budżet mam ograniczony :)

k4r3l 08:41 wtorek, 10 września 2013

No fajnie :) Coś mi się wydaje, że w przyszłym sezonie pojawi się u pana szosówka ;)) pzdr

jeremiks 08:18 wtorek, 10 września 2013

to pod szose się już ustawiasz :p nie pojechałeś z grupą Bielską klasyka beskidzkiego :)

sebol 18:47 poniedziałek, 9 września 2013

Cosik tam pustawo na szczycie,ale to pewnie dlatego że środek tygodnia.

este 18:46 poniedziałek, 9 września 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bokim