Pustynne beskidy :| + wideło ;)

Sobota, 15 sierpnia 2015 · Komentarze(3)
Sobota, święto maryhuanen (Marii Zielnej;) - nic tylko uciekać do lasu ;) Pod Kocierzem łapię koło dziewczyny z Krakowa i tak nam ten podjazd mija na gadkach-szmatkach okołokolarskich ;) Wjazd do lasu i od razu w głowie magiczny przycisk przestawia trybiki w głowie (i mięśniach;) z asfaltu na opcję podłoża mieszanego niejednokrotnie wyboistego ;) Jadę bez spiny, a mimo to wylewam hektolitry potu. Jednak każdy obrót korby oznacza jedno - poruszające się powietrze! ;)

Zajawka filmowa trwa - w tak zwanych "fajnych miejscach" budzi się we mnie Spilberg :D i kręcę te swoje pokraczne sekwencje. Jednak oglądając to później wiem, dlaczego kocham MTB (szosę też, a jak!) - to zwyczajnie świetna zabawa! Susza w Beskidach jest zatrważająca - na dowód kilka ujęć stacjonarnych dokumentujących to zjawisko. Nie dojeżdżam do Leskowca, bo chwilę wcześniej łapie mnie ulewa i ewakuuję się w dół słysząc za sobą w niewielkiej odległości grzmoty a kątem oka rejestruje błyski. Uff, to już drugi raz w tym samym miejscu dorwała mnie burza i deszcz - tym razem jednak było to bardzo potrzebne a ja przypomniałem sobie co to znaczy zmoknąć a nawet zmarznąć ;) Co ciekawe w Andrychowie nie spadła w tym czasie ani jedna kropla...

Tak było ;)
Tak było ;) © k4r3l

Kolego Szanowny, Pan ma nietuzinkowy talent jako Postać Pierwszoplanowa, Scenarzysta-Operator, Reżyser-Mistrz Nastroju. Dzieło zostało wyposażone w wybitne walory agitacyjne, spełnia wszystkie wymogi sztuki zaangażowanej. Z ogromnym zainteresowaniem oczekuję kolejnych odsłon Pańskiego zainteresowania paradokumentem bikerskim. Zafascynowany Widz.

angelino 14:08 poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zajebiste ujęcia. Prawie nie nadążam za tymi wszystkimi efektami. Strach pomyśleć co będzie dalej ;P. W 01:25 jest ta fajna ścianka na szlaku z Madhory na Lesko? Puś tam heble ;). Nie pal tak gumy ;). Świetnie się to ogląda. Trochę się pośmiałem ;).

Marek87 21:23 niedziela, 16 sierpnia 2015

Bardzo fajny filmik, proszę o więcej :)

niradhara 10:48 niedziela, 16 sierpnia 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iauli