Okolica przed zachodem ;)

Wtorek, 23 czerwca 2015 · Komentarze(3)
Nie mogę przestać słuchać tej płyty :) Takich perełek jest tam więcej! Kręci się przy tym wyśmienicie! Ałtstending! ;) To pisałem ja - ponoć metaloffiec :D

Wyjazd bez większej historii, będą więc cyferki ;) Przepalenie nogi pod Kocierz (x 2) oraz na sprincie powrotnym (4km zjazdu z przełęczy + 5,5km lekko obniżającej się drogi ze średnią ponad 46km/h - osobisty rekord avg na tym odcinku to prawie 48;). Na koniec spokojny rozjazd z kilkoma drobniejszymi hopkami zwieńczony bardzo fajnym zachodem słońca ;) A pomyśleć, że kiedy wyjeżdżałem zbierało się na deszcz... :D

Kolejny raz ciemne chmury nade mną ;)
Kolejny raz ciemne chmury nade mną ;) © k4r3l

W dolinie słońce - jadę tam! ;)
W dolinie słońce - jadę tam! ;) © k4r3l

Totalny czill :)
Totalny czill :) © k4r3l

heh, myślę, że Limit "pije" do nowych przepisów, chociaż fakt, rowerem byłoby to awykonalne, to jednak zdarzały się po drodze ograniczenia czy to do 40 czy nawet 30 :DDDD więcej niż pisiont nie ukręce raczej na takim odcinku ;)

k4r3l 20:30 środa, 24 czerwca 2015

A od kiedy i gdzie zabiera się prawko za jazdę powyżej 50 k,h?
O ile wiem to jak przekroczysz o 50 k/h w terenie zabudowanym dozwolone 50 k/h czyli musiałby mieć ponad 100 k/h/ Logika

Gość 20:20 środa, 24 czerwca 2015

Jeszcze Ci odbiorą prawko za jazdę na rowerze powyżej 50km/h w zabudowanym :-p

limit 20:16 środa, 24 czerwca 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ienat