Potrójna (Beskid Mały) ;)

Środa, 15 kwietnia 2015 · Komentarze(2)
Goście z The Dead Goats (Białystok) po prostu niszczą! Dobry soundtrack do dzisiejszych zjazdów ;) Czekam na CD :)

Mała przerwa w szosowaniu (w końcu ileż można!;) i wyskok na MTB w okoliczne górki. Padło na Potrójną i klasyk czerwonym szlakiem w kierunku Przełęczy Kocierskiej. Na Potrójnej sesja foto przy kapitalnie oświetlonej promieniami zachodzącego słońca i ciągle jeszcze białej Babiej Górze, jakieś wygłupy, wiadomo :)

Potrójna - jeden z ciekawszych szczytów w B.Małym ;)
Potrójna - jeden z ciekawszych szczytów w B.Małym ;) © k4r3l

Gwarancja fajnych widoków ;)
Gwarancja fajnych widoków ;) © k4r3l

Później już był tylko ogień! Damian już na sztywniaku mi odjeżdżał, ale na fullu to się gość po prostu teleportuje! Te wszystkie drobne nierówności, z którymi ja - prosty użytkownik hardtail'a - borykam się co chwila, pokonywał z gracją czołgu - zwyczajnie nie robiły na nim żadnego wrażenia. No i musiał czekać co chwila zanim ja się dotelepałem :D

Cyrkowiec jakiś :)
Cyrkowiec jakiś :) © k4r3l

Ponad 40-letnie Camaro na Kocierzu! :)