Niepodległościowe koło ;)

Wtorek, 11 listopada 2014 · Komentarze(5)
Klarnet basowy - no kurde, ależ to robi robotę!

Tak zacnej ekipy pod chałupą się nie spodziewałem. Tomek w eskorcie Janusza i Radosława przyjechał na rejon przy okazji oddając pożyczone w niedzielę lampki. Tym razem na szosach, pełen lans. W drodze na Kocierz zgarnęliśmy przypadkowo Darka i Damiana. Podjazd poszedł średnio, chociaż chłopaki narzuciły niezłe tempo. Na Kocierzu każdy w swoją stronę.

Ekipa szosowa ;)
Ekipa szosowa ;) © k4r3l

Ja ugadałem się w Porąbce ze Zbyszkiem, który nadciągał od Oświęcimia. Zjechałem więc zielonym (miodzio, bo leśnicy pousuwali na bok drzewa po ścince - można?). Spotkaliśmy się w Wlkiej Puszczy i w stronę Kocierza pojechaliśmy nieoznakowaną, na szczęście przejezdną alternatywą.

Zbyszek napiera pod górę ;)
Zbyszek napiera pod górę ;) © k4r3l
Ups - tego nie było w planie :)))
Ups - tego nie było w planie :))) © k4r3l
Wielka Puszcza w całej okazałości ;)
Wielka Puszcza w całej okazałości ;) © k4r3l

Dalsza droga to miks szlaków i moich, nie zawsze trafionych, pomysłów. Spora wtopa nastąpiła na równoległej do czerwonego szlaku ścieżce, która jeszcze rok temu była nietknięta przez ciężki sprzęt, pokryta sięgającą kolan trawą. Tym razem była zaorana i to konkretnie.

Na tle Żaru ;)
Na tle Żaru ;) © k4r3l
Klasyczne ujęcie ;)
Klasyczne ujęcie ;) © k4r3l
Wolność ;)
Wolność ;) © k4r3l

Dalsza część tripu już bez większych niespodzianek. Podjechaliśmy jeszcze na moment na Trzonkę a później już tylko Żar. W pewnym momencie zza ostatniej serpentyny wyłania się jakiś kolo, pedałuje z dość wysoką jak na podjazd kadencją osiągając jednak prędkość nieproporcjonalnie większą - jak się okazało jakiś cwaniak popylał sobie z samego dołu na rowerze... elektrycznym! Przeszedł koło nas jak burza! Co jak co, ale ja bojkotuje te wynalazki - rozumiem dziadzio, jakiś weteran, a nie młody, zdrowy chłopak! No. Zjazd czerwonym, przysypanym kilkoma warstwami liści, szlakiem do Kozubnika i krótki popas w Porąbce pod sklepem. Całkiem urozmaicony dzionek w równie urozmaiconym towarzystwie ;)

Zapomniałem w swoim wpisie wspomnieć o tym rowerzyście na e-bike, zaskoczył nieźle nas :)
Trasa była fajna i jakikolwiek byłby to mix, dla mnie zawsze jest udany jeśli nie trzeba za dużo spacerować z rowerem,a tak tym razem było. Dzięki za wspólny trip i do następnego!!!! Pozdrower!!!

z1b1 17:36 czwartek, 20 listopada 2014

klasyczne ujęcie jest rewelacyjne... muszę się tam pojawić w przyszłym roku :)

sebol 18:41 środa, 19 listopada 2014

serwus; to lasy panstwowe tam cos wam oraja w Malym? w wyspowym i okolicach gorcow jest spokoj od dawna, w wielu miejscach skonczyla sie rozwalka traktorowa, bo postawili szerokie trasy dla tirow siegajace sporych wysokosci (nie trzeba zwozic drewna traktorem)

rszper 18:07 wtorek, 18 listopada 2014

Takiego ujęcia Żaru ( zdjęcie 5 ) to jeszcze nie miałem przyjemności oglądać.
To następne z Kiczery też pikne :)

este 22:07 sobota, 15 listopada 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obled